Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Prosím o pomoc. Neuznali mi reklamace a opakovaně mi tvrdí, že mi již reklamované zboží nezašlou zpět na mou adresu, jelikož jsem si jej poprvé skutečně nemohla přebrat od dopravce. Tak si mám zboží vyzvednout na jejich pobočce. Mám vážné zdravotní problémy a na pobočku jet nemohu. Prosím Vás o pomoc. Předem Děkuji
Prosím o zaslání zboží na mou adresu.
|
Tweet |
Reklamované zboží je ve vlastnictví spotřebitele, a proto má spotřebitel povinnost si zboží vyzvednout (převzít) z ukončené (vyřízené reklamace), v opačném případě by si mohl prodejce začít účtovat skladné. Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, může takové vyřízení reklamace rozporovat. Může tak učinit znaleckým posudkem. Seznam znalců naleznete na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud byla tedy reklamace prodejcem vyřízena a spotřebitel nesplnil svoji povinnost přijmout reklamované zboží zpět, pak vzhledem k tomu, že zboží již jednou prodejce zasílal zpět na své náklady, bylo by možné se pokusit s prodejcem dohodnout na opakovaném zaslání po případném zaplacení nákladů prodejce na nové odeslání reklamovaného zboží. Pokud by však k dohodě nedošlo, bude nezbytné, aby si spotřebitel zboží vyzvedl na pobočce osobně, popřípadě pověřil tímto jinou osobu, aby nedošlo k účtování nákladů za uskladnění věci.
Vážená paní Sojková,
zboží z reklamace Vám již dvakrát bylo zasíláno na Vaší adresu, ale bohužel zásilky nebyly Vámi vyzvednuty.
Z toho důvodu jsou již pro Vás uloženy na naší pobočce, kde čekají na vyzvednutí.
Je mi to líto, ale bohužel Vám již nemohu vyjít vstříc v rámci doručení na Vaší adresu.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Svatíková
overeno@mall.cz
Vážená paní,
hovořili jsme spolu telefonicky, prosím vzpomeňte si. Nebo jestli byste byla tak moc hodná a kontaktovala mne, prosím. Reklamované zboží mi bylo doručováno jednou a já jsem si ho ten den převzít nemohla.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.