Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13655Nedodané zboží,neexistující zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2016, před 8 lety

Helena Pospíšilová

Znění stížnosti

2.12.2016 společnost IN Time, převzala do přepravy zásilku od int. obchodu Mall, což mi In Time oznámila sms zprávou.Dnes je 9.12. a zásilka není doručená, na internetových stránkách In Time - sledování zásilky mi to oznamuje,že zásilka s mým číslem není evidována, na call centrum In Time je čekací doba na spojení s operátorem delší jak 30 min.Chat na jejich stránkách nefunguje.Na E-mail odeslaný 7.12.2016 dosud nikdo neodpověděl.
Snažila jsem se najít telefonní číslo na depo In Time v mém městě,že bych si svou zásilku vyzvedla tam,ale to nikde nelze najít, na uvedené adrese jsem žádné depo nenašla.
Kontaktovala jsem společnost Mall, ti zásilku údajně urgovali, ale bohužel nic se neděje.Štále na svou zásilku čekám.


Produkt

přepravní služba


Požadované řešení

Doručení zásilky do 12.12.2016, je to dárek k narozeninám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2016 08:45, před 8 lety

V případě, že přepravní společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel(prodejce) může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Přepravce jakožto zasílatel je v právním vztahu pouze a jedině s prodejcem zboží jakožto odesílatelem zboží (tzv. příkazce § 2471 občanského zákoníku) na základě smlouvy zasílatelské (v tomto konkrétním případě právní vztah mezi dvěma podnikateli), nikoli se spotřebitelem jakožto příjemcem zasílaného zboží.

Spotřebiteli doporučujeme pro případ, že zásilka nebude dodána ve sjednaném termínu, popřípadě dojde k její ztrátě, obrátit se na prodejce se kterým je spotřebitel v právním vztahu z uzavřené kupní smlouvy.

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 17:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.