Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#13656Neuznaná reklamace Samsung

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2016, před 8 lety

Michal Zapletal

Znění stížnosti

Prosím o radu. V záruční době při reklamaci byla vyměněna základní deska telefonu Samsung Galaxy S III mini bez předchozího souhlasu. Na desce je nová samolepka s původním IMEI a původní IMEI je nahrán i v software telefonu.Servis výrobků Samsung pro Alzu zajišťuje společnost VSP DATA a.s. Údolní 2188, Tábor. Vyjádření Alzy, nedošlo ke změně IMEI = nevzniká nárok na odstoupení od smlouvy. Z mého pohledu byla vyměněna hlavní část telefonu. Je takováto oprava legální? Jak postupovat dál při nesouhlasu s touto opravou a požadavku odstoupení od kupní smlouvy?


Produkt

SN: R21FA4JYF2T, IMEI: 359919058792928


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2016 17:11, před 8 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné (zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu). Není-li možné vadu odstranit výměnou věci nebo opravou, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Spotřebitel by tedy mohl žádat odstoupení od smlouvy, pokud by nebylo možné věc opravit nebo vyměnit za jinou.

Pokud spotřebitel s vyřízením reklamace nesouhlasí a s prodávajícím se nedohodne na smírném řešení sporu, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 17:58, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.