Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.11. se poslala složenkou platba za objednávku na účet prodejci, ale ten dnes ( 9.12. ) píše, že ji v bance neevidují! Jak je to možné, když už to je 17 dní? A není to po prvé, co se tenhle problém opakuje, už to tu nejméně 2x bylo dříve a stále se s tím nic neudělalo, aby se to nestávalo a proto to sem píšeme!!!
Poštovní poukázka A, Den podání: 23.11.16. Podací číslo: 04028, Cena služby: 29,00 Kč. 152171 114 758 47 143
Pošta by měla peníze na účet dát ze svého! A stejně jako doručování dopisů a balíků by i u platby měla být možnost sledovat její cestu. Potvrzení o doručení by mělo být stejně SMS zprávou a bylo by tak jasné, že jsou opravdu doručeny a ne někde zatoulány, někým shrábnuty apod. Byl by tak detailní přehled!
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman