Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13658Platba nedošla na účet adresáta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 minut 36 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2016, před 8 lety

Kamil Krmelec

Znění stížnosti

23.11. se poslala složenkou platba za objednávku na účet prodejci, ale ten dnes ( 9.12. ) píše, že ji v bance neevidují! Jak je to možné, když už to je 17 dní? A není to po prvé, co se tenhle problém opakuje, už to tu nejméně 2x bylo dříve a stále se s tím nic neudělalo, aby se to nestávalo a proto to sem píšeme!!!


Produkt

Poštovní poukázka A, Den podání: 23.11.16. Podací číslo: 04028, Cena služby: 29,00 Kč. 152171 114 758 47 143


Požadované řešení

Pošta by měla peníze na účet dát ze svého! A stejně jako doručování dopisů a balíků by i u platby měla být možnost sledovat její cestu. Potvrzení o doručení by mělo být stejně SMS zprávou a bylo by tak jasné, že jsou opravdu doručeny a ne někde zatoulány, někým shrábnuty apod. Byl by tak detailní přehled!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2016 10:52, před 8 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.