Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
MEDIABOX neustále "zamrzává" a potom s ním nejde nic jiného, než ho natvrdo vypnout a čekat, až se umoudří. Toto se dějě několikrát denně! Za další z nějakého důvodu nejdou přehrát některé nahrané pořady! Starý SET TOP BOX fungoval perfektně, ale tento MEDIABOX je pěkný krám.
Rychlost připojení k internetu není tak rychlá, jak mi bylo slibováno.
Jiný, pořádně fungující MEDIABOX nebo SET TOP BOX anebo výraznou slevu za nekvalitní služby.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a operátorem.
V případě, že operátor reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda operátor postupoval správně, či ne.
Klient se nám ozval na začátku prosince 2016, kdy dostal k dispozici návod jak postupovat při restartování zařízení. Poté naši společnost znovu kontaktoval až na začátku ledna 2017, kdy byla nefunkčnost modemu dořešena a domluvena výměna zařízení. Reklamace byla poté uzavřena s tím, že byla označena za oprávněnou a došlo k relevantnímu odúčtování poplatku za dobu, kdy modem nebyl zcela funkční.
V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Mediabox byl vyměněn a byla upravena (snížena) cena za služby.
Maximální spokojenost s vyřešením problému.