Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#13665Špatný MEDIABOX

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2016, před 8 lety

Pavel Dostál

Znění stížnosti

MEDIABOX neustále "zamrzává" a potom s ním nejde nic jiného, než ho natvrdo vypnout a čekat, až se umoudří. Toto se dějě několikrát denně! Za další z nějakého důvodu nejdou přehrát některé nahrané pořady! Starý SET TOP BOX fungoval perfektně, ale tento MEDIABOX je pěkný krám.

Rychlost připojení k internetu není tak rychlá, jak mi bylo slibováno.


Požadované řešení

Jiný, pořádně fungující MEDIABOX nebo SET TOP BOX anebo výraznou slevu za nekvalitní služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2016 19:33, před 8 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně operátora, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a operátorem.

V případě, že operátor reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda operátor postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2017 10:07, před 8 lety

Klient se nám ozval na začátku prosince 2016, kdy dostal k dispozici návod jak postupovat při restartování zařízení. Poté naši společnost znovu kontaktoval až na začátku ledna 2017, kdy byla nefunkčnost modemu dořešena a domluvena výměna zařízení. Reklamace byla poté uzavřena s tím, že byla označena za oprávněnou a došlo k relevantnímu odúčtování poplatku za dobu, kdy modem nebyl zcela funkční.

V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2017 08:53, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.2.2017 16:10, před 8 lety


Pavel Dostál

Hodnocení:

Komentář: Mediabox byl vyměněn a byla upravena (snížena) cena za služby.
Maximální spokojenost s vyřešením problému.