Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13669Problém s doručením zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2016, před 8 lety

Kateřina Boldezerska

Znění stížnosti

Dne 7.12, jsem si objednal dárek.Dárek byl 8.12, předán přepravní společnosti PPL s tím, že 9.12 by dárek měl být doručen. Zvolil jsem v objednávce Večerní doručení (17 - 21 hod.): ANO. Do teď bylo vše v pořádku, ale problém nastal při komunikaci s kurýrem. Domlouvali jsme se na čase a již poněkolikáté kámen Úrazu. Kurýr mi řek, že ve večerním doručení mi to nedoveze z důvodu ,,kvůli jednomu balíku tam nepojedu můžu vám ho nechat někde jinde a nebo vám ho můžu nechat na poště?.Má odpověď, to bych si zvolil zásilku na poštu.

Je to normální aby takto reagoval přepravce


Produkt

problém s PPL


Požadované řešení

Vše je v pořádku, až na jednání ze strany přepravce PPl


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2016 20:27, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2017 21:43, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.