Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 7.12, jsem si objednal dárek.Dárek byl 8.12, předán přepravní společnosti PPL s tím, že 9.12 by dárek měl být doručen. Zvolil jsem v objednávce Večerní doručení (17 - 21 hod.): ANO. Do teď bylo vše v pořádku, ale problém nastal při komunikaci s kurýrem. Domlouvali jsme se na čase a již poněkolikáté kámen Úrazu. Kurýr mi řek, že ve večerním doručení mi to nedoveze z důvodu ,,kvůli jednomu balíku tam nepojedu můžu vám ho nechat někde jinde a nebo vám ho můžu nechat na poště?.Má odpověď, to bych si zvolil zásilku na poštu.
Je to normální aby takto reagoval přepravce
problém s PPL
Vše je v pořádku, až na jednání ze strany přepravce PPl
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.