Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24/8 2012 jsem zakoupila odšťavňovač Hurom Slow Juicer DO 9008 J od www.zazdravim.cz, který je ještě v záruce. Po 3/4roce povolilo sítko ve sváru. Spotřebič jsem používala jen podle pokynů výrobce, ale ten tvrdí opak a zamítl reklamaci.
Prodejce se odkazuje na distributora: P. Semela www.domo-elektro.cz, který prý přezkoumal sítko, a že jsem "lisovala tvrdé předměty" což popírám.
Našla jsem na netu, že přitom výrobce v minulosti dokonce povoloval odšťavování třešní,višní i s peckami. Posléze to dementoval. Patrně
bývalo dříve více reklamací. Já si to, ale nikdy netroufla a proto jsem měla asi smůlu na nekvalitní výrobek, tudíš žádám výměnu.
odšťavňovač Hurom Slow Juicer DO 9008 J
výměna sítka
|
Tweet |
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit podle § 622 občanského zákoníku. Jestliže nastane rozpor mezi tvrzením spotřebitele a odůvodněním zamítnutí reklamace, je zapotřebí kontaktovat nezávislého odborníka, který danou vadu posoudí a zpracuje objektivní posudek.
Subjekt Konderla Tomáš se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.