Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#13670Nemám zájem o další balíčky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2016, před 8 lety

Jarmila Včelouchová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dostala jsem uvítací balíček, který jsem zabalený odevzdala paní na poště, ta napsala do levého rohu nepřijímám a odeslala zpět. Od té doby přišly další dva balíky. V obálce oba balíky zasílám na Vaši adresu hned v pondělí 12.12.2016 doporučeně zpět. Nemohla jsem ze zdravotních důvodů řešit dříve. A také ze zdravotních důvodů nemohu produkt užívat. Jak jsem zmínila paní po telefoně.
Obálky jsou rozbalené z důvodu toho, že jsem si na internetu přečetla, že se mohu stát dlužník za první balík - poštovné (který sice nemám), a proto jsem potřebovala zjistit, co je psáno na dané připojené listině. Produkty jsou nerozbalené, v celistvém obalu. Rozbalené jsou pouze obálky.
Zároveň žádám o vymazání mých údajů z Vaší databáze, nechci být vedena jako zákazník, takže prosím nezasílejte již další balíky.
Na listině je psáno, že jsem dlužná 79,- (předpokládám poštovné za první balík). Tuhle částku uhradím na účet, proto prosím o zaslání údajů. Zároveň prosím o potvrzení o vyřazení osobních údajů a zrušení. Předem děkuji Včelouchová - na hlavičce obálky je Včelouvková (špatné jméno).


Produkt

Omega 3 Cardio - 20 kapslí


Požadované řešení

Vymazat osobní údaje z databáze společnosti a nezasílat další produkty. Zákaznické číslo 6320744


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2016 18:25, před 8 lety

Uzavřela-li spotřebitelka kupní smlouvu (mohla být nevědomky uzavřena telefonicky), je vázána právy a povinnostmi plynoucími ze smlouvy. Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyla o právu na odstoupení poučena, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku, spotřebitelka by tedy nemusela platit za již přijaté zboží. Pokud však spotřebitelka byla o svém právu na odstoupení poučena a uplynula-li lhůta pro odstoupení od smlouvy, je spotřebitelka povinna zaplatit za zboží, které již přijala.

Ukončit závazek je rovněž možné výpovědí. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitelka jí není proto povinna přebírat. Bude-li jí jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti).

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2016 08:02, před 8 lety

Dobrý den,

zasílání jsme ukončili a vymazali jsme Vaše údaje z databáze pro marketingové účely. Zpět se nám vrátila pouze jedna zásilka a to v pořadí druhá po Uvítacím balíčku. Níže zasíláme neuhrazené zásilky:

č. faktury | vystaveno | splatnost | částka | druh zásilky
-----------+------------+------------+---------+-------------------------------------------------------------
6320744001 | 22.08.2016 | 14.09.2016 | 79,00 | uvítací bal. Omega-3 Cardio (pod. č. DR1194173790U)
6320744003 | 16.10.2016 | 10.11.2016 | 198,00 | pravidelná Omega-3 Cardio
6320744004 | 06.11.2016 | 01.12.2016 | 198,00 | pravidelná Omega-3 Cardio

Uvítací balíček jsme zasílali jako Balík do ruky a dle České pošty byl dodán dne 2.9.2016 pod podacím číslem DR1194173790U.

Pokud jsou zásilky stříbrné obaly nepoškozené můžete nám je vrátit zpět na adresu: Helvetia Apotheke, P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.

Uvítací balíček tedy nehraďte, uděláme si reklamaci na České pošty. Pokud máte zásilky VS 6320744003 a VS 6320744004 vraťte nám je tedy prosím zpět na výše uvedenou adresu.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.12.2016 11:09, před 8 lety


Jarmila Včelouchová

dobrý den, děkuji za reakci. V této chvíli by měl být balíček u Vás - zásilka VS6320744003 a VS6320744004 spolu s průvodním dopisem. Je tak? Můžu tedy brát za uzavřené? A tím i bez závazku k Vaší společnosti? Děkuji předem za odpověď. Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2016 10:17, před 8 lety

Dobrý den,

ano, zásilky se nám vrátily zpět dne 15.12.2016. Zasílání je ukončeno a byla jste vyřazena z databáze pro marketingové účely.

Situace je tedy dořešena. Na Vašem zákaznickém čísle neevidujeme žádnou pohledávku.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2016 13:03, před 8 lety


Jarmila Včelouchová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za rychlé vyřízení.