Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Z důvodu nedodaného zboží od SALES 4 PORTAL LTD,zaslala jsem firmě níže uvedený email.
Dobrý den.
Dne 17.11.16jsem zakoupila voucher číslo 77746, ověřovací kód 98-189-515na 5"GPS navigaci za 1399,-Kč.
Dne 20.11.16 jsem obdržela potvrzovací email o přijetí objednávky,která byla v pořádku(kód objednávky: 2015016535),s oznámením o zaslání zboží do 14 prac.dní.
Dne 21.12.16 mi byla doručena emailem rekapitulace objednávky.
Kontaktovala jsem SALES 4 PORTAL LTD,kde jsem se dotazovala,kdy mi bude zboží doručeno,bohužel bez reakce,tudíž ani po doručení písemné výzvy jsem neobdržela odpověď.
Z důvodu nedodržení obchodních podmínek a porušení smlouvy,odstupuji tímto od smlouvy a žádám o okamžité(do 3 prac.dní)vrácení částky 1399,-Kč na můj účet:1...../0600,popř. na moji adresu:....,v opačném případě budu celou věc řešit s ČOI,v TV pořadu Občanské judo a právní cestou.
Odstoupení od smlouvy zašlu rovněž prostřednictvím běžné pošty dne 12.12.16
Nyní čekám na odpověď
Dopis jsem zaslala rovněž na NewGo,kde byl poskytnut voucher
Vrácení 1399,- na účet
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39. V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitelka k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.