Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupili jsme zahradní dřevěný nábytek od této internetové firmy, minulý rok jsme ho poprvé reklamovali, protože stůl se úplně rozpadal a jedno křeslo se zlomilo v sedací části. Letošní rok se rozbili dvě křesla a veškerý nábytek jeví známky nekvalitního dřeva, tak jsme reklamovali podruhé. Když ho prodejce přivezl z reklamace, tak jsme zjistili, že je stůl napaden nějakým dřevním škůdcem, tak jsme ho ihned poslali zpět, s tím že si žádáme vrácení peněz. Nato nám prodejce nepřistoupil a řekl ať si nábytek odvezeme, nebo se sejdeme u soudu.
Viet 6+1
Vrácení peněz
|
Tweet |
Jestliže kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat, má kupující stejná práva jako u vady neodstranitelné podle § 622 odst. 2 občanského zákoníku. To znamená, že kupující má právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Potřebný počet vad je upraven judikaturou (R22/1983, Cpj/82) na 3 stejné vady nebo 4 různé vady současně, tyto vady musí být uznány v rámci reklamace.
Společnost TEXIM s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.