Společnost


Navis trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#136801 reklamace, dvojí vyjádření

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2016, před 8 lety

Lenka Bláhová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 16. 10. 2016 se mi rozbil mobilní telefon. Zhasl a od té doby nereagoval. Během následujícího týdne jsem se spojila se servisem, kde jsem telefon koupila a domluvila jsem se, že telefon mám doručit poštou na jejich servisní oddělení. Společně s fakturou a záručním listem. Učinila jsem všechny jejich požadavky a dne 24. 10. 2016 mi potvrdili příjem reklamace. Telefon strávil v opravně 29 dní. Když se blížil konec měsíční doby, kdy má být zboží opraveno, zavolala jsem do servisu a informovala jsem se, jak to vypadá s mým MT. Pán byl docela v rozpacích, ale po asi minutě hledání mi oznámil, že telefon je již opravený a že ho ještě téhož dne budou posílat poštou zpět na mou adresu a toho samého dne mi byl doručen tento email:


Vaše reklamace(Samsung S7275-352318064460116) byla ukončena dne 21.11.2016 s kladným vyjádřením . Očekávejte doručení zpět na vaší adresu.
Děkujeme a přejeme fajn den. Tým mobilTEL.cz.



Telefon další den dorazil. Po rozbalení MT nefungoval. Měla jsem dojem, že bude zřejmě jen vybitá baterie, tak jsem MT připojila na hodinu k nabíječce. Jenže telefon byl ve stavu, v jakém jsem ho poslala do servisu. Když jsem okamžitě volala do servisu, pán se mi nějakým způsobem omluvil a řekl mi, ať MT pošlu zpět, že mi uhradí celé poštovné (tak se nikdy nestalo) a na telefon se ještě jednou někdo podívá.

Další potvrzení reklamace bylo evidováno dne 28. 11. 2016 a po 9 dnech v servisu mi bylo dané vyjádření ZAMÍTNUTO a na email toto vyjádření:


Vaše reklamace(Samsung S7275-352318064460116) byla ukončena dne 7.12.2016 s vyjádřením - Při přezkoumání MT byla zjištěna oxidace na základní desce. Při minulé opravě bohužel nebyla zjištěna z důvodu nerozebírání MT. Oprava MT není možná, vráceno zpět bez opravy. Očekávejte doručení zpět na vaší adresu.
Děkujeme a přejeme fajn den. Tým mobilTEL.cz



Proto Vás tímto emailem žádám o radu a pomoc, jsem v šoku. Jsem si jistá, že telefon mi do vody nespadl (jak mi pan ze servisu tvrdil do telefonu), a že vina je na servisu. Od prvního dne druhého vyjádření se ptám sama sebe co dělal telefon při první opravě v servisu celých 29 dní, proč mi telefon vrátili nefunkční? Proč mi sám pán do telefonu tvrdil, že neví, co se dělalo s MT? Nevím kam se obrátit, jestli na Vás (Vaše stránky mě přesvědčili), nebo na čoi....

Telefon jsem z tohoto e-shopu koupila 9. 12. 2014, ale při rozbití MT byl telefon stále v záruce a mé domněnky při komunikaci s majitelem byly takové, že když mi pomalu, ale jistě končí dvouletá záruka na MT, že už ho opravovat servis nebude a já budu nucena si koupit telefon nový, což neudělám, protože myslím, že mám právo na reklamaci (a taky na nový telefon nemám finance).

Doufám, že mi někdo pomůže a dovolám se u pána kvalitní opravy telefonu.

Moc děkuji za pomoc a případnou odpověď. Fotodokumentace v souborech.

S pozdravem a přáním hezkého dne Bláhová Lenka, Valtice.


Produkt

Mob. telefon Samsung galaxy ace 3


Požadované řešení

Opravit telefon, nebo nahradit funkčním


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2016 20:34, před 8 lety

Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodl-li se prodávající se spotřebitelkou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.

Vyřídil-li prodávající reklamaci opravou věci, zavázal se také, že po vyřízení reklamace je zboží bezvadné. Pokud nebyla během reklamace vada odstraněna (zboží bylo nefunkční) a uplynula 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).

Nepodařilo-li se spotřebitelce s podnikatelem domluvit na smírném řešení sporu, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2017 21:41, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.