Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 16. 10. 2016 se mi rozbil mobilní telefon. Zhasl a od té doby nereagoval. Během následujícího týdne jsem se spojila se servisem, kde jsem telefon koupila a domluvila jsem se, že telefon mám doručit poštou na jejich servisní oddělení. Společně s fakturou a záručním listem. Učinila jsem všechny jejich požadavky a dne 24. 10. 2016 mi potvrdili příjem reklamace. Telefon strávil v opravně 29 dní. Když se blížil konec měsíční doby, kdy má být zboží opraveno, zavolala jsem do servisu a informovala jsem se, jak to vypadá s mým MT. Pán byl docela v rozpacích, ale po asi minutě hledání mi oznámil, že telefon je již opravený a že ho ještě téhož dne budou posílat poštou zpět na mou adresu a toho samého dne mi byl doručen tento email:
Vaše reklamace(Samsung S7275-352318064460116) byla ukončena dne 21.11.2016 s kladným vyjádřením . Očekávejte doručení zpět na vaší adresu.
Děkujeme a přejeme fajn den. Tým mobilTEL.cz.
Telefon další den dorazil. Po rozbalení MT nefungoval. Měla jsem dojem, že bude zřejmě jen vybitá baterie, tak jsem MT připojila na hodinu k nabíječce. Jenže telefon byl ve stavu, v jakém jsem ho poslala do servisu. Když jsem okamžitě volala do servisu, pán se mi nějakým způsobem omluvil a řekl mi, ať MT pošlu zpět, že mi uhradí celé poštovné (tak se nikdy nestalo) a na telefon se ještě jednou někdo podívá.
Další potvrzení reklamace bylo evidováno dne 28. 11. 2016 a po 9 dnech v servisu mi bylo dané vyjádření ZAMÍTNUTO a na email toto vyjádření:
Vaše reklamace(Samsung S7275-352318064460116) byla ukončena dne 7.12.2016 s vyjádřením - Při přezkoumání MT byla zjištěna oxidace na základní desce. Při minulé opravě bohužel nebyla zjištěna z důvodu nerozebírání MT. Oprava MT není možná, vráceno zpět bez opravy. Očekávejte doručení zpět na vaší adresu.
Děkujeme a přejeme fajn den. Tým mobilTEL.cz
Proto Vás tímto emailem žádám o radu a pomoc, jsem v šoku. Jsem si jistá, že telefon mi do vody nespadl (jak mi pan ze servisu tvrdil do telefonu), a že vina je na servisu. Od prvního dne druhého vyjádření se ptám sama sebe co dělal telefon při první opravě v servisu celých 29 dní, proč mi telefon vrátili nefunkční? Proč mi sám pán do telefonu tvrdil, že neví, co se dělalo s MT? Nevím kam se obrátit, jestli na Vás (Vaše stránky mě přesvědčili), nebo na čoi....
Telefon jsem z tohoto e-shopu koupila 9. 12. 2014, ale při rozbití MT byl telefon stále v záruce a mé domněnky při komunikaci s majitelem byly takové, že když mi pomalu, ale jistě končí dvouletá záruka na MT, že už ho opravovat servis nebude a já budu nucena si koupit telefon nový, což neudělám, protože myslím, že mám právo na reklamaci (a taky na nový telefon nemám finance).
Doufám, že mi někdo pomůže a dovolám se u pána kvalitní opravy telefonu.
Moc děkuji za pomoc a případnou odpověď. Fotodokumentace v souborech.
S pozdravem a přáním hezkého dne Bláhová Lenka, Valtice.
Mob. telefon Samsung galaxy ace 3
Opravit telefon, nebo nahradit funkčním
|
Tweet |
Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace, nedohodl-li se prodávající se spotřebitelkou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má možnost od smlouvy odstoupit.
Vyřídil-li prodávající reklamaci opravou věci, zavázal se také, že po vyřízení reklamace je zboží bezvadné. Pokud nebyla během reklamace vada odstraněna (zboží bylo nefunkční) a uplynula 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit (vzor pro odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty k vyřízení reklamace je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).
Nepodařilo-li se spotřebitelce s podnikatelem domluvit na smírném řešení sporu, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.