Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupili jsme si grafickou kartu, Sapphire Radeon RX480 8GB, která stála necelých osm tisíc. Není to malá částka. Karta nám nefungovala, tak jsme ji dali s bednou na prodejnu do Mostu, ať se na ni podívají. Trvalo jim to měsíc, třikrát jsme se k nim dostavili jestli je to hotové ale marně. Neměli čas a omlouvali se, že jim to tak dlouho nikdy netrvá.
Dostavili jsme se na prodejnu o dva týdny později, nebyli schopni nám ani zavolat, a přitom nám to pán sliboval. Tam nám řekli, že karta tedy funguje ale ne v téhle bedně.
Prodeje psal na vaši agenturu, zda by se karta, tu co máme, nemohla vyměnit za jinou a dá nám vědět. Dál jsme se dohodli že si necháme u vás sestavit bednu. Tak jsme si bednu odvezli domu, tam jsme ji zapli a počítač nenajel.
Podívali jsme se do bedny a zjistili, že nám tam chybí několik věcí (plíšek, kabel, který jsme dostali zdarma, za to že tam neustále jezdíme, šroubek).
Chceme vědět, co s rozbitým počítačem, neboť víme, že by vše zase bylo beze změny.
Byli bychom rádi, za co nejrychlejší odpověď.
Děkujeme za pochopení.
Nashledanou
Jáchimová
Grafická karta Sapphire NITRO+ Radeon RX480 OC 8GB GDDR5
Kdyby jsme si tedy u vás nechali sestavit bednu, tak bychom byli rádi aby pořádně fungovala. A zato že nám ji vrátili poškozenou, bychom chtěli dostat slevu. A nebo vrátíme grafickou kartu a vy nám dáte nazpět peníze.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Dobrý den paní Jáchimová.
Prosím vás o dodání čísla reklamace (případně faktury), abych mohl vaši stížnost prověřit.
Děkuji.
Michal Stýblo.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.