Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13681Grafická karta a vrácený poškozený počítač

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2016, před 8 lety

Lenka Jáchimová

Znění stížnosti

Dobrý den, koupili jsme si grafickou kartu, Sapphire Radeon RX480 8GB, která stála necelých osm tisíc. Není to malá částka. Karta nám nefungovala, tak jsme ji dali s bednou na prodejnu do Mostu, ať se na ni podívají. Trvalo jim to měsíc, třikrát jsme se k nim dostavili jestli je to hotové ale marně. Neměli čas a omlouvali se, že jim to tak dlouho nikdy netrvá.
Dostavili jsme se na prodejnu o dva týdny později, nebyli schopni nám ani zavolat, a přitom nám to pán sliboval. Tam nám řekli, že karta tedy funguje ale ne v téhle bedně.
Prodeje psal na vaši agenturu, zda by se karta, tu co máme, nemohla vyměnit za jinou a dá nám vědět. Dál jsme se dohodli že si necháme u vás sestavit bednu. Tak jsme si bednu odvezli domu, tam jsme ji zapli a počítač nenajel.
Podívali jsme se do bedny a zjistili, že nám tam chybí několik věcí (plíšek, kabel, který jsme dostali zdarma, za to že tam neustále jezdíme, šroubek).
Chceme vědět, co s rozbitým počítačem, neboť víme, že by vše zase bylo beze změny.
Byli bychom rádi, za co nejrychlejší odpověď.
Děkujeme za pochopení.
Nashledanou
Jáchimová


Produkt

Grafická karta Sapphire NITRO+ Radeon RX480 OC 8GB GDDR5


Požadované řešení

Kdyby jsme si tedy u vás nechali sestavit bednu, tak bychom byli rádi aby pořádně fungovala. A zato že nám ji vrátili poškozenou, bychom chtěli dostat slevu. A nebo vrátíme grafickou kartu a vy nám dáte nazpět peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 05:23, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2016 13:12, před 8 lety

Dobrý den paní Jáchimová.

Prosím vás o dodání čísla reklamace (případně faktury), abych mohl vaši stížnost prověřit.

Děkuji.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 15:19, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2017 05:51, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.