Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 19.11.2014 jsem zakoupila McKinley tričko Rebecca s dlouhým rukávem. Jedná se o merino materiál a triko stálo 799,- Vzhledem k tomu, že se jedná o sezónní triko, bylo nošené hlavně do hor na treky mimo léta. Po roce se mi na zádech objevil rozparek, který určitě nebyl způsoben mechanicky, jak bylo později reklamačním specialistou stanoveno. Do dalšího půl roku se z dírky stala obrovská díra, kterou jsem před vypršením 2-leté lhůty šla demonstrovat do Intersportu v Nových Butovicích, kde jsem triko zakoupila. Byl sepsán reklamační protokol a triko bylo zasláno na prozkoumání. 30-tý den přišla sms, že je reklamace vyřízena. Bohužel byla také zamítnuta s tím, že se jedná o mechanické poškození. Odmítám vyjádření p. J.Š. Triko nebylo levné na to, aby vydrželo rok. Je to nehoráznost, a já žádám o vrácení peněz. Děkuji, Klára Vlková
číslo zákaznické reklamace:13121002264
Vrácení peněz
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.