Společnost


MJ VENTURES s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13685Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2016, před 8 lety

Richard Sobota

Znění stížnosti

4.10.2016 jsem u nich zakoupil USB skartovačku č.obj. 7216090001.

8.11.2016 jsem obdržel od nich:
Dobrý den,
rádi bychom se Vám omluvili za neodeslané zboží. Vaše maily a platby byly připsány na starý účet z důvodu špatné optimalizace informačního systému. Platbu jsme přiřadili k objednávce až nyní a budeme Vám urychleně zboží odesílat.
Děkujeme za pochopení.
S přáním hezkého dne,
TohleChci.cz

18.11.2016 jsem obdržel od nich:
Dobrý den,
Vaše zásilka s objednávkou č. 7216090001 v internetovém obchodě TohleChci.cz byla právě odeslána.
Níže následuje výpis objednaného zboží a dodací adresa. O dalším vývoji Vás budeme informovat.

Od té doby jsem nic neobdržel. Neozvali se. Jen samé sliby.


Produkt

USB stolní skartovačka


Požadované řešení

Sice se jedná naštěstí jen o 299,-Kč ,ale podvedených lidí je víc. Stačí si na ně přečíst recenzi. Už od nich nic nechci a jestli to je možné tak chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2016 21:39, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitel vyzval, ocitá se v prodlení a spotřebitel může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 16:48, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.