Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13686Chronické nedoručování dopisů a to i doporučených i do vlastních rukou doručenkou v Říčanech 251 01

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2016, před 8 lety

Hana Zajícová

Znění stížnosti

Dne 5.12. v pondělí tr. byl podán dop.dopis v P-4, Vladislavova na adresu Roklanská 993 Říčany. Byla jsem informována a čekala na jeho doručení,po celou tu dobu 4 dní jsem byla doma a hlídala doručovatelku, která chodí v nevyzpytatelný čas.Protože ani v pátek 9.12. dopis nedorazil, pátráním na poště jsem zjistila, že tento dopis leží na poště s "NEZASTIŽEN".Kromě něj jsem se dozvěděla,že mám na poště uložen další dopis s dodejkou, o němž jsem neměla ani tušení, že mi má být doručen.
Paní doručovatelka nejen, že na mě nezazvonila, ale NEVLOŽILA MI DO SCHRÁNKY ANI VÝZVU ANI NA JEDEN Z DOPISŮ.Když jsem dopisy na poště v pátek odpoledne vyzvedávala po předchozím mém pátrání, upozornila jsem zaměstnankyně, že jsem musela vyvinout detektivní činnost, abych se k oběma dopisům vůbec dopracovala a sama si pro ně do vzdálenosti 2km.
A HLE! V SOBOTU RÁNO 10.12.(po vyzvednutí dopisů 9.12.)JSEM VE SCHRÁNCE NAŠLA VÝZVU doručovatelky MICHALY KADLECOVÉ.
Vzhledem k tomu, že to je opakující se situace, stejně tak mi nebylo doručeno vyúčtovánní elektřiny a teprve po urgenci úhrady nedoplatku jsem se dozvěděla, že dopis (nedoporučený) mi byl zaslán. Po stížnosti mi pošta sdělila, že si mám nechat zasílat doporučené zásilky. Jak patrno doporučené či dokonce na dodejku,
VŠE JEDNO!!! A to jsou zásilky, o jejichž odeslání jsem věděla. Kolik mi jich však doručeno nebylo? Stejná situace byla vloni u mého syna v Dobřejovicích, který očekával dopis s doručenkou z banky, dále pak z Geodézie a stejně tak, nejen, že nedostal výzvu, ale ani po dotazu přímo na poště mu bylo řečeno, že tam nic neleží a teprve když dlouze dle čísla pátral , pošta musela přiznat, že tam dopis přeci jen mají!
Je to skandální, opakující se situace, která může velmi poškodit adresáta, obzvláště když vůbec netuší, že v nedodaných dopisech mohou být výzvy k různým finančním úhradám a důležitá sdělení.
I v TV jsem již zaznamenala zveřejnění tohoto kardinálního problému v našem obvodě, ale jak patrno, situace nedoručování trvá. Doručovatelky se střídají někdy i několikrát v týdnu, neznají terén a v mém, konkrétně popsaném případě, tato paní nesla s sebou vytištěné VÝZVY, večer musela vidět, že je nedoručila (a ani se nepokusila u domu zazvonit), ale mohla to napravit další dny, což evidentně neučinila,teprve po mé zásahu, byla patrně pokárána a mimo svou pracovní dobu a zcela už zbytečně, mi Výzvy do schránky alibisticky vhodila.
Žádám vás o okamžité řešení zoufalé, dlouhodobě se opakující situace na Říčanské poště a sdělení, jak byla tato situace s dotyčnou vaší zaměstnankyní řešena a co učiníte proto, aby se situace už neopakovala.
Obracím se na vás proto, že přímo na dotyčné poště jsou reklamace marné.
Hana Zajícová


Produkt

trvale se opakující nedoručování korespondence běžné, doporučené a i s doručenkou v Říčanech i Dobřejovicíchh


Požadované řešení

Podání informace Pošty o konkrétním postihu doručovatelky M. Kadlecová a sdělení opatření, které Pošta učiní, aby toto NEDORUČOVÁNÍ nebylo v pracovní náplni Pošty samozřejmostí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 11:41, před 8 lety

V tomto případě je možno reklamovat předmětnou službu, tedy dodání doporučeného dopisu. Reklamaci je třeba uplatnit písemně, na stránkách České pošty jsou například k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit.

V případě, kdy pošta nebude chtít komunikovat, může se spotřebitelka obrátit i na poštovního ombudsmana. Případně se lze obrátit na Český telekomunikační úřad, jakožto nadřízený orgán České pošty.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.