Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#13688Ve schránce nalezená 1. zásilka od Helvetia apotheke bez podacího razítka pošty a data odeslání

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2016, před 8 lety

Hana Coufalová

Znění stížnosti

Dobrý den, ve schránce dne 9.12. se objevila zásilka od firmy Helvetia Apotheke bez podacího razítka pošty pouze ve hnědé obálce. Obsahuje dodací list na přípravek ArthroPrim Rapid 20 tablet + 2 sáčky tohoto přípravku + 2 složenky k zaplacení na 148 a 178 kč+ nějaký námi neotevřený dopis.
Dodací list je vystavený 27.11. a datum splatnosti 22.12. 2016


První věta zní Vážený pane Coufal, protože od minulé zásilky ArthroPrim Rapid již uplynulo dvacet dní, na něž byla kúra Artthroprim určená, zasíláme Vám doporučenou dávku na dalších 20 dní.

Přitom tato zásilka je zcela určitě první, žádná jiná předtím nebyla. Pouze je možné, že můj manžel v rámci telemarketingu někdy něco odsouhlasil. Je invalidní důchodce a bere neurologické léky ovlivňující pozornost tak toto nemohu zcela vyloučit. Prosím o doporučený postup jak se zachovat. Děkuji manželka Hana Coufalová


Produkt

ArthroPrim Rapid 20 tablet


Požadované řešení

vyřazení osobních údajů z databáze společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 08:24, před 8 lety

Pokud spotřebitel neuzavřel kupní smlouvu a bylo mu doručeno zboží, jedná se skutečně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel nic vracet a ani nemusí podnikatele o tom vyrozumět.

Byla-li však smlouva uzavřena (mohla být nevědomky uzavřena telefonicky), je spotřebitel vázán právy a povinnostmi plynoucími ze smlouvy. Pokud si nepřeje být tímto vázán, má právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu, a to ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (dodání zboží). Tato lhůta se však prodlužuje o jeden rok v případě, že spotřebitel nebyl poučen o svém právu na odstoupení od kupní smlouvy.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, má povinnost vrátit podnikateli zboží nejpozději do čtrnácti dní od odstoupení. Odstoupení doporučujeme zaslat písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb a ponechat si jeho kopii z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2016 08:41, před 8 lety

Dobrý den,

tuto druhou zásilku jsme Vám zasílali na základě prvotně zaslaného Uvítacího balíčku, který byl objednán telefonicky.

Protože se nám Uvítací balíček vrátil od České pošty poměrně pozdě, stihla Vám být tato druhá zásilka vyexpedována.

Zásilku jsme odepsali a nemusíte ji tedy hradit ani vracet zpět. Zasílání je ukončené a Vaše údaje jsou vymazány z databáze pro marketingové účely.

Lépe bychom Vám situaci vysvětlili na zákaznické lince, kde bychom s Vámi i vše dořešili.

Z naší strany je nyní vše v pořádku, neevidujeme žádnou pohledávku.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.12.2016 21:23, před 8 lety


Hana Coufalová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji pracovníkům dtestu za rychlé vyřešení případu. Firmě Helvetia Apotheke jsem přece jen zásilku dnes odeslala, abychom nebyli nařčeni, že jsme se obohatili jejich výrobkem zdarma. Jsme totiž s manželem lidé, kteří nezneužívají slabosti, důvěřivosti a slušnosti jiných lidí k vlastnímu obohacení praktikami, které nejsou zcela "košer". Firmu Helvetia rozhodně kontaktovat nebudeme. Přesto si vážíme její rychlé reakce na naši stížnost.
S pozdravem Hana Coufalová