Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Syn nám zakoupil 19.12.2012 voucher-ubytováni Chalupa Oudoleň,na portále www.Pepa.cz. Chtěli jsme víkendový pobyt (v prac.dny nemůžeme kvůli zaměstnání).V únoru již byly všechny víkendy obsazené až do 30.6.2012. Další objednávky přijímali až koncem června - sdělili nám, že berou jen týdenní pobyty na 7.a 8.měsíc. Na konci srpna pak budou objednávat podzimní termíny. Sdělil jsem jim, že koncem srpna jdu na operaci (cca 1-2 měs.v PN) a že bych si objednal dopředu termín. Nešlo to. Prý až na přelomu srpen/září. V půlce října jsme se pokusili opět objednat víkend, ale opět jsou obsazené až do konce roku. Nabídli prodloužení vouchru o 3 měsíce za poplatek 299Kč. Pokoušel jsem se vyřešit situaci telefonem, ale paní na rezervaci přijímá jen e-maily. Zavolal jsem majiteli. Chtěl jsem se dohodnout na zrušení vouchru a vrácení peněz. Odmítá to. Ať si to vyřeším s portálem Pepa.cz. Ti mne zase odkazují na majitele chalupy, že mu peníze poslali. Majitel to odmítá. Jak situaci řešit? Děkuji předem za radu.
Ubytování pro 2 osoby na 3 dny
Vrácení peněz, zrušení vouchru.
|
Tweet |
Slevový portál je pouhým zprostředkovatelem uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a poskytovatelem, jako takový tedy neodpovídá za splnění závazku. Odpovídá pouze za to, že voucher bude moci spotřebitel u poskytovatele uplatnit, tedy že nebude trpět vadami, které by znamenaly jeho neplatnost.
Poskytovatel musí službu poskytnout řádně a včas, jinak se dle §517 občanského zákoníku dostane do prodlení. Pokud neučiní nápravu ani v dodatečné přiměřené lhůtě, zakládá to druhé straně právo na odstoupení od smlouvy.
Cena za ubytování byla zaplacena již dojitím peněz slevovému portálu. Spotřebiteli nemůže být na újmu, to jakým způsobem je ošetřen vztah mezi portálem a konečným poskytovatelem ohledně předání peněžitého plnění, jelikož do tohoto vztahu nemůže vidět. Toto je záležitost čistě mezi konkrétním slevovým portálem a poskytovatelem, který si tento slevový portál jako zprostředkovatele a distributora svých služeb vybral.
Společnost K&H RELAX s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.