Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13693RMA RE16062712 - Reklamace mobilního telefonu GSM DOOGEE X5, 8GB, bílá

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2016, před 8 lety

Ivana Zpěváková

Znění stížnosti

V prosinci 2015 jsme zakoupili telefon pro dceru jako dárek k Vánocům i přes ujištění, že do Vánoc dorazí, byl k dispozici až v lednu 2016. Od léta 2016 začal vykazovat problémy s dobitím, neustále se vybíjel, nabíjení trvalo dlouhou dobu. Šroubky byly uvolněné a samovolně vypadávaly. V říjnu již nešel nabít vůbec a proto jsem ho 3. 11. reklamoval. Závěrem reklamace bylo, že "neodborný zásah do MT, chybí šroubky, jeden pod krytem přitlačený k základní desce a z toho nastal zkrat základní desky".
Nesounlasím se závěrem reklamace, telefon již od léta vykazoval problémy s dobitím, neustále se vybíjel, až již nešlo telefon vůbec nabít. V žádném případě nikdo do telefonu nezasahoval, šroubky vypadávaly samovolně, troufám si tvrdit, že ten, který je vidět pod krytem přitlačený k základní desce, při odevzdávání na reklamaci v této poloze nebyl. Ovšem foto telefonu před odevzdáním na reklamaci jsem si nepořídil. Dcera, jejíž je telefon, má 13 let, je na své věci opatrná a v žádném případě by do telefonu nezasahovala.
Žádám o nové posouzení reklamace a provedení opravy.
Děkuji Ivana Zpěváková


Produkt

RMA RE16062712 - Reklamace mobilního telefonu GSM DOOGEE X5, 8GB, bílá


Požadované řešení

oprava a výměna nefunkčních částí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 05:20, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2016 13:16, před 8 lety

Dobrý den paní Zpěváková.

Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, můžete reklamaci podat znovu . Je zde ale možnost, že servis telefon vrátí se stejným vyjádřením. Můžete si také nechat na telefon vypracovat znalecký posudek, který vyjádření servisu vyvrátí.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2017 07:19, před 8 lety


Ivana Zpěváková

Dobrý den pane Stýblo,

upřímně žádnou jinou odpověď jsem neočekávala. Vzala jsem si poučení pro příště: za prvé již nikdy nekoupím nic přes vaši firmu czc.cz a za druhé pokud budu dávat něco na reklamaci, tak si výrobek řádně nafotím. Jsem si jistá, že se "zapadnutým šroubkem" jsme telefon na reklamaci nedávali, navíc když nám bylo vaším zaměstnancem doporučeno výrobek reklamovat, protože tento druh závady (vypadávající šroubky) se u těchto typů telefonů vyskytuje. Přeji vám hodně spokojených zákazníků v novém roce IZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 19:48, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.