Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2015 jsme zakoupili telefon pro dceru jako dárek k Vánocům i přes ujištění, že do Vánoc dorazí, byl k dispozici až v lednu 2016. Od léta 2016 začal vykazovat problémy s dobitím, neustále se vybíjel, nabíjení trvalo dlouhou dobu. Šroubky byly uvolněné a samovolně vypadávaly. V říjnu již nešel nabít vůbec a proto jsem ho 3. 11. reklamoval. Závěrem reklamace bylo, že "neodborný zásah do MT, chybí šroubky, jeden pod krytem přitlačený k základní desce a z toho nastal zkrat základní desky".
Nesounlasím se závěrem reklamace, telefon již od léta vykazoval problémy s dobitím, neustále se vybíjel, až již nešlo telefon vůbec nabít. V žádném případě nikdo do telefonu nezasahoval, šroubky vypadávaly samovolně, troufám si tvrdit, že ten, který je vidět pod krytem přitlačený k základní desce, při odevzdávání na reklamaci v této poloze nebyl. Ovšem foto telefonu před odevzdáním na reklamaci jsem si nepořídil. Dcera, jejíž je telefon, má 13 let, je na své věci opatrná a v žádném případě by do telefonu nezasahovala.
Žádám o nové posouzení reklamace a provedení opravy.
Děkuji Ivana Zpěváková
RMA RE16062712 - Reklamace mobilního telefonu GSM DOOGEE X5, 8GB, bílá
oprava a výměna nefunkčních částí
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Dobrý den paní Zpěváková.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, můžete reklamaci podat znovu . Je zde ale možnost, že servis telefon vrátí se stejným vyjádřením. Můžete si také nechat na telefon vypracovat znalecký posudek, který vyjádření servisu vyvrátí.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den pane Stýblo,
upřímně žádnou jinou odpověď jsem neočekávala. Vzala jsem si poučení pro příště: za prvé již nikdy nekoupím nic přes vaši firmu czc.cz a za druhé pokud budu dávat něco na reklamaci, tak si výrobek řádně nafotím. Jsem si jistá, že se "zapadnutým šroubkem" jsme telefon na reklamaci nedávali, navíc když nám bylo vaším zaměstnancem doporučeno výrobek reklamovat, protože tento druh závady (vypadávající šroubky) se u těchto typů telefonů vyskytuje. Přeji vám hodně spokojených zákazníků v novém roce IZ
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.