Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupili jsme si sedačku( název RENO) v chrudimi dne30.7 2012 za 19990,- Už ji reklamujeme po druhé. Poprvé jsme reklamovali trhající se kuži. Podruhé vylézajíci pružiny a znovu nekvalitní kuži. Sedačka je po roce a pul navyhození. Firma Orfa nám napsala že jsme jí nesprávně užívali a nesprávně udržovali.
Rohová sedací souprava RENO
Chtěli by jsme vrátit peníze. Jsem ochoten přistoupit i na slevu.
|
Tweet |
Záruční doba u zboží zakoupeného spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Spotřebitel může v této lhůtě zboží reklamovat, pokud vykazuje vady.
V případě rozporu mezi tvrzením prodejce a spotřebitele, se může spotřebitel obrátit na nezávislého odborníka.
Práva z odpovědnosti za vady (reklamace zboží) se uplatňují u prodejce, u kterého byla věc koupena dle § 625 občanského zákoníku.
Pokud je prodejce v likvidaci, je potřeba se přihlásit se svojí pohledávkou do insolvenčního řízení.
Více podrobností o probíhajícím insolvenčním řízení dané společnosti je možné zjistit z insolvenčního rejstříku na stránkách www.justice.cz.
V prosinci 2013 došlo na základě usnesení Městského soudu v Praze č.j. MSPH 59 INS 21978/2013-A-20 ze dne 5.12.2013 bylo rozhodnuto o úpadku a prohlášení konkursu na majetek dlužníka. Účinky tohoto rozhodnutí nastaly dne 5.12.2013 v 08:58 hodin. Insolvenčním správcem byla Insolvenční správce: Ing. Romana Nováková, Václavské náměstí 807/64, Nové Město, 110 00 Praha 1.
Z tohoto důvodu bude stížnost uzavřena a spotřebiteli doporučujeme dále problém řešit s insolvenčním správcem.