Společnost


Aukce energií s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13703Odkládané navrácení zapůjčené smlouvy s dodavatelem EEE a nedodržené úmluvy ob.zástupcem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2016, před 8 lety

Ivan Magerstein

Znění stížnosti

Dobrý den.8.11.2016 mi nabídl(u mne v bytě)obch.zástupce společnosti Aukce-Energií možnost přes tuto společnost účastnit se aukcí na levnější energii.Tuto nabídku jsem přijal.Byl jsem požádán
o zapůjčení(na měsíc)smlouvy s EEE.Tuto smlouvu jsem uzavřel přes aukci v dTestu a teprve bude vstupovat v platnost.2x jsem upozornil ob.zástupce,že nemám důvod tuto smlouvu s EEE rušit a chci jí nechat normálně doběhnout.Vše bylo odsouhlaseno.Když jsem se 8.12.2016 otázal kde se nachází moje smlouva,požadovali další prodloužení.Navíc jsem zjisti,že ob.zástupce svévolně(proti domluvě)
chce smlouvu S EEE někdy po náběhu její platnosti ukončit.
Navíc jsem se dočetl ve smlouvě s Aukce-Energií,že v případě nesouhlasu jimi vysoutěženého dodavatele mi hrozí pokuta 5000Kč.
Na tutu nehoráznost jsem v pohovoru s p.R. Bílkem ob.zást.nebyl upozorněn.V tuto společnost jsem ztratil veškerou důvěru.


Produkt

Levné energie-aukce


Požadované řešení

Ihned navrácení zapůjčené smlouvy s EEE a možnost okamžitého zrušení smlouvy pro ztrátu důvěry.Myslím si,že kromě zadržení smlouvy a poštovného při navrácení, této společnosti nevznikla žádná újma,mohli bychom se rychle dohodnout.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 06:55, před 8 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti, je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

Dle "Přihlášky k Výběrovému řízení/Aukci pro domácnost – Smlouva o poskytování služeb" je možné přihlášku písemně vypovědět. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a počne plynout prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi. Výpověď se doručuje na kontaktní adresu společnosti (Úvoz 497/52, 602 00 Brno). Přihláška na základě výpovědi zanikne uplynutím ujednané výpovědní doby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 14:26, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.