Společnost


CZ&SK Distribution Limited

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13704Nekvalitný tovar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2016, před 8 lety

Zuzana Kramová

Znění stížnosti

Dobrý deň, cez internet som si objednala kulmu na vlasy Babyliss Pro.
Kulma došla, ale v hroznom stave, pripadá mi ako používaná. Tak som tovar zabalila a poslala späť so žiadosťou vrátenia peňazí. Na čo mám aj nárok pri internetovom obchode. Tovar sa však vrátil späť z dôvodu nezastihnutia dodávateľa. Viete mi pomôcť? ďakujem Kramová


Produkt

Kulma na vlasy Babyliss Pro


Požadované řešení

vrátiť peniaze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2016 11:35, před 8 lety

Prodávající musí poskytnout dostatečnou součinnost při uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy. Podle § 1968 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že spotřebitel jako dlužník (tedy osoba, co má povinnost vrátit zboží na základě učiněného odstoupení od smlouvy) není odpovědný za prodlení, nemůže-li plnit v důsledku prodlení věřitele. Tedy spotřebitel není odpovědný za to, že zboží nedoručil prodávajícímu, když jej on nepřevzal.

Aby nedocházelo k tomu, že prodávající nebudou přebírat zásilky záměrně, stanovil zákonodárce domněnku doby dojití v § 573 občanského zákoníku. Podle této domněnky se má prokazatelně učiněné odstoupení od smlouvy za doručené třetí pracovní den po odeslání. Byla-li však odeslána zásilka na adresu v jiném státu, pak patnáctý pracovní den po odeslání.

Po tomto dni začne plynout prodávajícímu 14 denní lhůta na vrácení částky za vrácené zboží. Předpokladem je mít doklad (podací lístek) o tom, že zásilka byla odeslána, rovněž i kopii odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů.

To znamená, že zboží nemusí spotřebitelka zasílat opětovně. Má se za to, že bylo doručeno, ačkoliv prodávající zásilku nepřevzal.

Nevrátí-li podnikatel peníze ve lhůtě 14 dnů, ocitá se v prodlení a spotřebitel může požadovat současně i úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby mu zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 14:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.