Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V dubnu jsem zakoupila na stránkách kouzelnydeda.cz pobyt v Zámewckém hotelu ve Dvoře. Rezervace v hotelu byla dva dny před nástupem na pobyt zrušena. Bylo mi divné, že hotel divně komunikuje už od začátku. Jen přes mejly, a že je paní dlouhodobě nemocná. Nakonec rezervace byla zrušena z důvodů personálních a že probíhají jednání s novým majitelem hotelu o jeho provozu. Že mi prý pobyt přerezervují. Nikdo však mobil 773 169 815 nezvedá a ani nereagují na mejly.
Ze stránek kouzelnydeda.cz se mi ozvala nějaká Andrea, ať pošlu všechny informace o zakoupeném voucheru a že mi peníze do 30-ti dnů vrátí. Lhůta skončila 10.12.2016 a doposud peníze nedorazily. Prý je pošlou i dříve než vyprší lhůta. A již týden nereagují na nic.
Zámecká romantika pro dva v Zámeckém hotelu ve Dvoře, kód voucheru: 1263v20ffd76e2b, placeno přes GoPay 2.999,- Kč. Pobyt se měl konat 11. - 13.11.2016
Vrácení peněz zpět na účet.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nebude-li společnost ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Jedině soud má právo rozhodnout, na čí straně leží právo a zároveň může uložit společnosti povinnost k plnění, která je exekučně vymahatelná.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.