Společnost


Ximox Technology Ltd.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13717Nedodání telefonu MI5 ve stanovené lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2016, před 8 lety

Zdeněk Zbořil

Znění stížnosti

XIAOMIFORSALE.COM!

Dne 30.10.2016 jsem objednal u této společnosti telefon MI5.Objednávka byla ihned zaplacena kartou.
Dne 15.11.2016 došlo oznámení průběh vyřízení objednávky: DOKONČENÍ (objednávka je v současné době v přípravě).
Dne 23.11.2016 mi bylo sděleno, že objednávka bude odeslána příští týden.
Dne 1.12.2016 zaslán dotaz na nedodání objednávky-nebylo reagováno.
Dne 2.12.2016 zaslán dotaz na nedodání objednávky-nebylo reagováno
(uplynulo 30 dnů)
Dne 2.12.2016 zaslán dotaz na pomoc'info@mipoint.cz'.
Dne 9,12.2016 došla zpráva,bylo mi sděleno, že přestali komunikovat.
Dne 11.12.2016 zaslán dotaz na nedodání objednávky-nebylo reagováno


Produkt

Mi5 - 3/64 - Barva :Černá, Velikost paměti : 64GB,


Požadované řešení

Dodat telefon nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2016 11:54, před 8 lety

Společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že zboží bude spotřebitelovi doručeno v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 dní počínaje dnem následujícím po dni, kdy byla uzavřena objednávka. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Podle obchodních podmínek je prodávajícím společnost Ximox Technology Ltd., se sídlem RM 1101, San Toi Bldg No.139, Hong Kong. Ale zúčtovací a fakturační služby jsou prováděny společností Mi shop czech and slovak, s. r. o., se sídlem Fügnerovo náměstí 1808/3, Nové Město, 120 00 Praha 2. Pokud zahraniční společnost nereaguje na emailovou komunikaci, je vhodné obrátit se na výše uvedenou společnost (a to nejlépe písemně, prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb) s požadavkem na vrácení peněžních prostředků na základě odstoupení od kupní smlouvy uzavřenou mezi společností Ximox Technology Ltd. a spotřebitelem.

Bylo by také vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci, neboť je možné, že společnost porušuje zákaz užívání nekalých obchodních praktik. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2017 13:47, před 8 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Společnost dnešním dnem vrátila peníze na můj účet. Mimo dTestu jsem se obrátil na banku a ČOI. Jinak děkuji za pomoc a informace, které mi pomohly stížnost vyřešit. Přeji hezký den a mnoho zdárně vyřešeních stížností."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.