Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#13718Vypovězení smlouvy a další zasílání produktů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2016, před 8 lety

Jaroslava Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych touto cestou vyřešit problém s firmou Helvetia Apotheke.
Na základě tel. hovoru mi přišel potrav. doplněk, kdy jsem po obdržení uhradila částku 79 korun. Během hovoru jsem se ptala na případné závazky, plynoucí ze zkušební zásilky a bylo mi jasně řečeno, že pokud bych byla se zbožím spokojená, mohu si ho i nadále kupovat za zvýhodněnou částku a ne, že ho budu dostávat pravidelně a automaticky. Za pár týdnů přišly další dvě zásilky, které jsem uhradila (bohužel jednu až po její splatnosti) a následně jsem písemně vypověděla smlouvu, kterou jsem doporučeně poslala dne 24. 11. 2016. Snažila jsem se dovolat na zákaznickou linku, ale poté co mi celý den nikdo telefon nezvedal, jsem se rozhodla, vypovědět smlouvu touto cestou. Věc jsem měla za vyřízenou, nicméně minulý týden mi přišel další balíček.


Produkt

Vitamíny AlfaVit


Požadované řešení

Byla bych velice ráda, kdyby se touto cestou vyřídily všechny nepříjemnosti ohledně posílání zboží, o které zájem nemám, dále aby bylo vyjmuto moje jméno z databáze zákazníků, a abych mohla poslední zásilku vrátit zpět, protože došla po vypovězení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2016 11:40, před 8 lety

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Spotřebitelce rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2016 07:32, před 8 lety

Dobrý den,

dne 2.12.2016 jsme obdrželi Váš dopis ve kterém jste žádala o ukončení zasílání a výmazu z databáze. Toto bylo obratem uskutečněno, Zasílání je tedy zrušeno a Vaše údaje byly vymazány z databáze pro marketingové účely.

Poslední zásilku můžete vrátit zpět na adresu: Helvetia Apotheke, P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00, pokud o ni tedy již nemáte zájem.

Situace nás mrzí, avšak jsme netušili, že jste nespokojena, protože jste nám uhradila tři zásilky a nedostali jsme od Vás žádnou zprávu, že by bylo cokoliv v nepořádku.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2016 17:43, před 8 lety


Jaroslava Novotná

Dobrý den,

velmi děkuji za odpověď. Při telefonickém rozhovoru jsem pochopila Vaší nabídku tak, že dostanu pouze první objednávku za cenu poštovného. Nicméně, když mi přicházely i další balíčky, tak jsem se je rozhodla zaplatit, ale i přesto jsem nechtěla pokračovat ve spolupráci, a proto jsem zaslala výše uvedenou výpověď.

Poslední objednávku jsem nerozbalila a tento týden Vám ji zašlu zpět na uvedenou adresu.

Děkuji za Vaší rychlou reakci a vstřícnost, a pokud souhlasíte, považuji odesláním zásilky celou věc vyřízenou.

S pozdravem

Jaroslava Novotná

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2016 10:12, před 8 lety

Dobrý den,

ano, v pořádku. Budeme zásilku očekávat. Zasílání je ukončeno a byla jste vyřazena z databáze pro marketingové účely. Nic dalšího nebudeme zasílat-

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2016 15:01, před 8 lety


Jaroslava Novotná

Hodnocení: