Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po koupi dámské obuvi 13.01 2013 a po dvouměsíčním nošení byly boty uloženy bez zjevných vad do skříně. V měsíci říjnu tohoto roku byly vyndány ze skříně a nošeny cca 7 dní, než bylo zjištěno propadení podpadku. Dne 13.10 2013 došlo na podání reklamace v obchodě zakoupení tj.Jubeco s.r.o., Olomouc City, Pražská 248/39, Olomouc. Paní vedoucí pordejny již nazamčila, že reklamace nebude uznána. Dne 12.11. 2012 jsem obdrželi zprávu, že reklamace je vyřízena. Dne 14.11. 2013 jsme si byly vyzvednout reklamovanou obuv. Paní vedoucí prodejny nám sdělila, že reklamace byla zamítnuta z důvodu a te´d cituji,, zákazník musí reklamaci uplatmit bez zbytečného odkladu ihned jak se vada objeví, případné prodlení při pokračujícím používání zboží, může zapříčinit prohlobení vady" viz čl. iV, odst.1, rekl.řádu. Posouzeno dne 11.11. 2013 bez razítka, kontaktní osoby či telefonu. Po žádosti, aby mě paní vedoucí dal kontakt na odpovědnou osobu, s kterou bych toto mohl řešit odešla telefonovat mimo nás. Po chvíli, kdy se vrátila a na muj dotaz, kde seženu kontakt na onu osobu mi bylo sděleno, že ji najdu na internetu - kde ovšem nlze najít telefonní kontakt. pani vedoucí jsem požádál o navrácení finanční hotovosti za nekvalitní zboží. Toto bylo odmítnuto s tím, že vadné zboží si musím převzít a řešit jinak.
Dámské kozačky - propadlý podpatek
Oprava zboží na účet prodávajícho nebo vrácení finanční hotovosti.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace podle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace podle § 19 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele. Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců podle § 620 odst. 1 občanského zákoníku, proto prodejce nemá právo argumentovat neuplatněním reklamace včas.
Společnost EUROLIDOVKA s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.