Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.4.2016 jsem zakoupila dva přístroje
Scholl Velvet Smooth - elektrický pilník na nohy + 2x náhradní pilníky . U jednoho z nich se zlomila část držící váleček. Reklamaci jsem poslala 23.8.2016. Dne 20.9.2016 jem upozornila,že reklamace není vyřízená. Poslední mail jsem poslala 17.11.2016 ,ale ani na tento mi nebylo odpovězeno. Zboží jsem podle instrukcí neodesílala. Měl si pro něho přijet kurýr.Nepřijel.Mezitím se pokazil i druhý přístroj. Začal se protáčet váleček.Tento jsem již po výše uvedených zkušenostech nereklamovala.
2x Scholl Velvet Smooth - elektrický pilník na nohy + 2x náhradní pilníky
Prosím o vrácení peněz a odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitelka uplatnit reklamací také u této osoby. Prodávající však nemá ze zákona povinnost vadný výrobek převzít v místě, které spotřebitelka určí.
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
V daném případě však bude problém s vymahatelností práva, neboť společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt se sídlem v Hong Kongu. Skutečného provozovatele eshopu se nám dohledat nepodařilo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.