Společnost


CZ&SK Distribution Limited

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13720Reklamace zboží Scholl Velvet Smooth

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2016, před 8 lety

Iveta Chudá

Znění stížnosti

Dne 22.4.2016 jsem zakoupila dva přístroje

Scholl Velvet Smooth - elektrický pilník na nohy + 2x náhradní pilníky . U jednoho z nich se zlomila část držící váleček. Reklamaci jsem poslala 23.8.2016. Dne 20.9.2016 jem upozornila,že reklamace není vyřízená. Poslední mail jsem poslala 17.11.2016 ,ale ani na tento mi nebylo odpovězeno. Zboží jsem podle instrukcí neodesílala. Měl si pro něho přijet kurýr.Nepřijel.Mezitím se pokazil i druhý přístroj. Začal se protáčet váleček.Tento jsem již po výše uvedených zkušenostech nereklamovala.


Produkt

2x Scholl Velvet Smooth - elektrický pilník na nohy + 2x náhradní pilníky


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz a odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2016 11:26, před 8 lety

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitelka uplatnit reklamací také u této osoby. Prodávající však nemá ze zákona povinnost vadný výrobek převzít v místě, které spotřebitelka určí.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

V daném případě však bude problém s vymahatelností práva, neboť společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt se sídlem v Hong Kongu. Skutečného provozovatele eshopu se nám dohledat nepodařilo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 18:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.