Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 6.11.2016 jsem zaslal be2 149,-Kč za VIP členství na jeden měsíc abych se mohl podívat na nerozmazané fotografie. S podmínkami jsem sice souhlasil, ale nikomu jsem nedal výslovný souhlas, aby mi bylo další měsíc (6.12.2016) odečteno 2.247,-Kč
Nikde jsem se o této částce v podmínkách nedočetl !!!
Be2 jsem zaslal e-mail s důraznou žádostí o zrušení mého účtu. Odpověď přišla obratem. A to, že na vyřízení mají 48 hodin. Tak uvidíme.
Udivuje mě, jak je tohle vůbec možné... :-/
Provozovatelem stránek be2 je: be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce L-1351 Lucemburk Lucembursko Generální ředitel: Laetitia Pateau Obchodní povolení: No 00138239 / 5 Identifikační číslo pro daň z přidané hodnoty: LU 21536271 Číslo zápisu v Obchodním rejstříku: B 123206, Commercial register Luxembourg
Tímto žádám stránky be2 o okamžité zrušení svého účtu i s VIP členstvím,vrácení adekvátní částky a zároveň se omlouvám za to, že jsem jejich stránky vůbeckdy navštívil!!!
|
Tweet |
Před uzavřením smlouvy je podnikatel povinen informovat spotřebitele mimo jiné o ceně služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Tento údaj je povinen podnikatel spotřebiteli sdělit vždy. Pokud byl při nabízení služeb užit klamavý údaj nebo byl údaj o ceně opomenut, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.
User ID: 0ca27be18520a7f54c104454
Přejeme Vám dobrý den, pane Řeháčku.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 06.11.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopis.
Děkujeme Vám.
Dobrý den.
Prohlédl jsem si přílohy, které jste zaslali s odpovědí. Ano, máte to moc šikovně napsané. Ano, došlo k omylu a to, že jsem včas nezareagoval s výpovědí k danému produktu v domnění, že se mi po měsíci služba vypne, tak jak to mají nastavené na jiných stránkách, kde mi alespoň dají avízo, že mi služba končí. To se u Vás nestalo a mě se toto jednání nelíbí !!!
Opět tedy žádám o okamžité zrušení svého účtu i s VIP členstvím. Nadále nehodlám navštěvovat Vaše stránky a další nabídky zaslané e-mailem související s daným produktem budu považovat za Spam.
Předpokládám, že o vrácení poměrné částky si asi můžu jen nechat zdát...,že ano???
S pozdravem J.Ř.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
User ID: 0ca27be18520a7f54c104454
Opět Vám přejeme dobrý den, pane Řeháčku.
Automatické prodlužování Vašeho VIP členství i profil samotný již byli zrušené.
Navrácení alikvotní částky za uhrazené VIP členství žel není součástí Podmínek be2.
Děkujeme Vám.
Dobrý den.
Za zrušení účtu děkuji, avšak nesouhlasím s Vaším přístupem k vrácení alikvótní částky za uhrazené VIP členství!!!
Vasí odpověď, konkrétně: "Automatické prodlužování Vašeho VIP členství i profil samotný již byli zrušené.Navrácení alikvotní částky za uhrazené VIP členství žel není součástí Podmínek be2.
DĚKUJEME VÁM." považuji za výsměch a uráží mě to!!!
Výňatek z Občanského zákoníku ČR:
"Jakákoliv ustanovení či požadavky, které zákazníka znevýhodńují, jsou dle občanského zákoníku NEPLATNÁ, a to i tehdy, když s nimi zákazník prokazatelně vysloví SOUHLAS a obecně bez ohledu na druh spotřebitelského vztahu. Jestliže tedy prodávající nebo poskytovatel služeb něco takového požaduje, nejenže to pro kupujícího není závazné, a to ani když s tím souhlasil, ale navíc se prodávající dopouští PROTIPRÁVNÍHO JEDNÁNÍ."
Tímto žádám o vrácení peněz.
J.Ř.
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
User ID: 0ca27be18520a7f54c104454
Dobrý den, pane Řeháčku.
Váš profil byl smazán na základě Vaší výslovné žádosti – v případě, že si budete přát přístup k uhrazeným službám
obnovit (viz znevýhodnění), pouze nás prosím opětovně kontaktujte.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.
Profil rozhodně obnovovat nehodlám!!! Každopádně mě "společnost" připravila o nemalou částku a ještě k tomu před Vánocema. Bylo by vhodné, aby si někdo kompetentní na tuto společnost, jak se říká, posvítil. Jako řadový občan s tím asi nic nezmůžu. Někdo by měl zarazit tyhle křivárny. Stále se bojím obnovit povolení pro internetové platby na svém účtu, jelikož díky této zkušenosti může mít přístup k mým penězům kdejaký křivák. Budu to muset ještě projednat s mojí bankou a to je další zbytečně promrhaný čas díky mojí naivitě a nepozornosti.
Pro mě už bude vždy tato společnost - be2 pouze banda vyčůranejch zlodějů!!! A jak budu moci, budu před nimi varovat ostatní...
Děkuji za možnost vyjádření k tomuto případu a tímto bych ho i uzavřel, protože si myslím, že veškerá další snaha je tady zbytečná!!!
S pozdravem
J.Ř.
Hodnocení: