Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#13726Arogantní vedoucí prodejny LIDL Čáslav

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2016, před 8 lety

Karel Horáček

Znění stížnosti

Dne 12.12.2016 jsem nakupoval zboží v akci. Pokladní ovšem namarkovala cenu bez slevy a tím mě poškodila cca 150,Kč. Za pokladnou jsem chyby všiml, mezitím paní pokladní zmizela z kasy, tak jsem si nechal zavolat vedoucí, aby chybu napravila. Asi po pěti minutách přišla mladší arogantní vedoucí, něco houkla na pokladní č. 1 a mě řekla"račte si to tááámhle vyřídit" a zmizela.
Bez omluvy...
No, asi dobrá vedoucí a prodejna
Karel Horáček
Čáslav


Produkt

arogance, poškození zákazníka


Požadované řešení

vysvětlit vedoucí prodejny chování kzákazníkovi !!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2016 08:01, před 8 lety

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.12.2016 13:24, před 8 lety

Hezké odpoledne, pane Horáčku,

za tuto zkušenost se Vám velmi omlouváme. Celou záležitost samozřejmě předáme odpovědným vedoucím, kteří vše prověří a zajistí opětovné proškolení personálu v čáslavské prodejně.

Děkujeme za zpětnou vazbu a věříme, že v budoucnu budete z naší prodejny odcházet jako spokojený zákazník.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2017 09:23, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.1.2017 15:58, před 8 lety


Karel Horáček

Zatím klid, nikdo mně ze společnosti LIDL nekontaktoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2017 15:38, před 8 lety

Dobrý den, pane Horáčku,

Vaši stížnost jsme samozřejmě předali vedoucím pracovníkům, kteří dotyčné pracovnici vše vysvětlili. Opětovně se za toto jednání omlouváme.

Za upozornění ale děkujeme a přejeme Vám pohodový zbytek dne.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 12:00, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.