Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 12.12.2016 jsem nakupoval zboží v akci. Pokladní ovšem namarkovala cenu bez slevy a tím mě poškodila cca 150,Kč. Za pokladnou jsem chyby všiml, mezitím paní pokladní zmizela z kasy, tak jsem si nechal zavolat vedoucí, aby chybu napravila. Asi po pěti minutách přišla mladší arogantní vedoucí, něco houkla na pokladní č. 1 a mě řekla"račte si to tááámhle vyřídit" a zmizela.
Bez omluvy...
No, asi dobrá vedoucí a prodejna
Karel Horáček
Čáslav
arogance, poškození zákazníka
vysvětlit vedoucí prodejny chování kzákazníkovi !!
|
Tweet |
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Hezké odpoledne, pane Horáčku,
za tuto zkušenost se Vám velmi omlouváme. Celou záležitost samozřejmě předáme odpovědným vedoucím, kteří vše prověří a zajistí opětovné proškolení personálu v čáslavské prodejně.
Děkujeme za zpětnou vazbu a věříme, že v budoucnu budete z naší prodejny odcházet jako spokojený zákazník.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zatím klid, nikdo mně ze společnosti LIDL nekontaktoval.
Dobrý den, pane Horáčku,
Vaši stížnost jsme samozřejmě předali vedoucím pracovníkům, kteří dotyčné pracovnici vše vysvětlili. Opětovně se za toto jednání omlouváme.
Za upozornění ale děkujeme a přejeme Vám pohodový zbytek dne.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.