Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.9.2013 jsem pro svou vnučku objednal u e-shopu CHIPtel pouzdro na telefon Huavei pod objednávkou číslo 2012006765. Nejen že nepřišlo řádné potvrzení objednávky a potvrzení o přijetí platby, ale na moje opakované dotazy na kontaktním e-mailu a telefonních číslech jsem nedostal zprávu o stavu mé objednávky. Po pátrání po recenzích předmětného obchodu jsem zjistil, že jsem se dostal do řady neuspokojených a podvedených zákazníků, že pan Sahulka na uvedených kontaktech nepřijímá zprávy ani telefonáty. Našel jsem na stránce http://podvodnici.net/podvodnik-martin-sahulka-na-aukru/#comment-15693 adresu na které pan Sahulka komunikuje, která ovšem patří jiné firmě (PuntoGT@seznam.cz). Následná komunikace, ve které jsem žádal odstoupení od smlouvy a vrácení peněz končila větou: dle OP nemáte v tuto chvíli žádný právní nárok na zrušení objednávky, objednávka je číslo 2012006765 viz VS. Počkal jsem tedy uvedených 60 dní, které má pan Sahulka uvedeny na dodání zboží na skladě a do dnešního dne se nestalo nic. Nedošlo zboží ani se nevrátili peníze na můj účet.
Stylové pouzdro flip pro Huawei Ascend G300 - zebří, http://www.chiptel.cz/ascend-g300/stylove-pouzdro-flip-pro-huawei-ascend-g300-zebri/
Stávající stav má pouze jediné řešení. Vzhledem k tomu, že pan Sahulka asi objednané zboží nemá na skladě a nemůže jej sehnat(pokud se o to snaží)a neobtěžoval se mi o svých potížích(opoždění dodávky) poslat jakoukoliv zprávu, žádám o neprodlené vrácení peněz (434.00 CZK) na mé konto, ze kterého byly peníze poukázány.
Dále by mělo být dotyčnému pánovi, prostřednictvím příslušného úřadu znemožněno okrádat zákazníky.
|
Tweet |
Dlužník, kerý svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 517 odst. 1 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.
Subjekt Sahulka Martin byl o podaných stížnostech informován. Doposud však neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.