Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den. dne 1.11.2016 tato firma přijala moji reklamaci telefonu samsung galaxy s4 active.po třech týdnech jsem tam volal co je s reklamací.paní procházková od reklamací mi řekla že telefon je opravený aže ho pošle. asi za dva dny mi přišel mail : Vážený zákazníku,
z níže uvedených důvodů Vaše reklamace nemohla být uznána.
Důvod:
--
S pozdravem svetproduktuprovas.cz
e-mail: info@svetproduktuprovas.cz
web: .czsvetproduktuprovas dnes je 13.12 2016 a telefon ani peníze nemám!!! s paní procházkovou jsem nekolikrát telefonoval vždy říkala že už to vyřeší ale nic se nedeje. dekuji za pomoc.
TELEFON SAMSUNG GALAXY S4 ACTIVE i9295,šedá
chci vrátit peníze
|
Tweet |
V případě, že prodávající věc při vyřizování reklamace poškodí nebo dokonce nevrátí, je možné po něm požadovat náhradu škody dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku, a to buď uvedením v původní stav či formou finanční kompenzace.
Doporučujeme proto prodávajícího prokazatelně vyzvat k vydání zboží se stanovením dodatečné lhůty a nedojde-li v této době k vrácení zboží, uplatnit žádost o náhradu škody na převzaté věci.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k vydání zboží, popř. předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Pro nekalé praktiky ohledně vyřizování práv z vadného plnění, tj. reklamace, lze podat podnět rovněž České obchodní inspekci pro porušování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu poškozování spotřebitele nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.
Reklamace je řádně vyřízena rovněž oznámením prodejce o jejím zamítnutí, v zákonem stanovené lhůtě, avšak v takovém případě musí být neopravený telefon ve stavu, ve kterém byl předán spotřebitelem k reklamaci připraven k vyzvednutí pro zákazníka na prodejně, popřípadě není-li to možné či bylo-li tak dohodnuto, v zákonem stanovené lhůtě odeslán prokazatelně spotřebiteli zpět na uvedenou adresu.
Dobrý den,
zasíláme stručné vyjádření, které poskytli naši pracovníci k tomuto případu:
Reklamace vytvořena 1.11.2016
29.11. byl telefon testován a závada se neprojevila. Pánovi došel automatický mail ze systému, když byla reklamace změněna na neuznáno. Pokud tam nebyl napsán důvod neuznání (tedy že se závada neprojevila), šlo patrně o chybu systému. Po kontrole na testovací reklamaci se tato chyba neprojevila.
29.11. Pán psal a ptal se na důvod neuznání.
30.11. pánovi bylo z reklamací napsáno, že reklamace nebyl uznána, protože se žádná závada neprojevila. Pánovi byl položen dotaz, kam mu máme telefon poslat zpět.
2.12. pán psal že od 1.11. nemá ani telefon ani peníze, že mu telefon přestal fungovat asi po dvou hodinách používání, proto ho poslal na reklamaci a že když k nám 24.11. volal tak mu telefonistka řekla, že telefon funguje a že mu jej v brzké době zašleme. Udivoval se nad tím, proč mu tedy poté přišla informace o neuznání.
5.12. mu bylo z reklamací napsáno že se ani po opětovném přezkoumání a testování závada neprojevila a že trváme na neuznané reklamaci.
9.12. pán psal v podstatě to samé co 2.12. jen k tomu připsal, že bude všechny před nákupem v našem obchodě varovat.
12.12. hned v pondělí jsme pánovi odeslali mobil zpět na adresu s tím, že se závada neprojevila.
Poštovné za doručení k zákazníkovi po neuznané reklamaci kamkoli po ČR neúčtujeme.
Věříme, že s přístrojem budete spokojen. Pokud by se jakákoli závada projevila, zašlete nám mobil na druhou reklamaci. Opakované reklamace řešíme přednostně, takže by měla trvat mnohem kratší dobu než 30 dnů.
Hodnocení: