Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13733Doručovatel opakovaně dává dopisy do špatných schránek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2016, před 8 lety

Pavel Klimes

Znění stížnosti

Chronický problém s poštovním doručovatelem na Betlémská 262/10, Praha 1, který zaměňuje dopisy a vkládá je do cizích schránek. Všechny schránky jsou přitom jasně označené. Při stížnost přímo doručovateli jsem zjistil, že na tuto oblast Česká pošta používá brigádníky, kteří se mění a údajně způsobují tyto problémy. Poslední incident dne 13.12., kdy jsme v naší poště našli předvolání k soudu pro souseda (schránka hned vedle)!


Produkt

špatné doručování pošty do označených schránek na Betlémská 262/10, Praha 1


Požadované řešení

Žádám, aby Česká pošta zajistila doručení zásilek do správné schránky adresáta a tuto kvalita udržovala. Očekávám jasné vyjádření České pošty jakým způsobem hodlá kvalitní doručování zásilek na naší adrese zajistit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 08:19, před 8 lety

Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.