Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chronický problém s poštovním doručovatelem na Betlémská 262/10, Praha 1, který zaměňuje dopisy a vkládá je do cizích schránek. Všechny schránky jsou přitom jasně označené. Při stížnost přímo doručovateli jsem zjistil, že na tuto oblast Česká pošta používá brigádníky, kteří se mění a údajně způsobují tyto problémy. Poslední incident dne 13.12., kdy jsme v naší poště našli předvolání k soudu pro souseda (schránka hned vedle)!
špatné doručování pošty do označených schránek na Betlémská 262/10, Praha 1
Žádám, aby Česká pošta zajistila doručení zásilek do správné schránky adresáta a tuto kvalita udržovala. Očekávám jasné vyjádření České pošty jakým způsobem hodlá kvalitní doručování zásilek na naší adrese zajistit.
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman