Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13734Vrácení peněz - wellnes v Galerii Harfa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2016, před 8 lety

Nikola Zabloudilová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dostali jsme darem poukaz koupený na portálu kouzelnydeda.cz v hodnotě 1 590,-Kč na celodenní wellnes balíček v Galerii Harfa. Dne 31.10. jsme měli zarezervovaný(rezervace potvrzena na e-mail) celý den ve wellnes. Jakmile jsme přijeli, bylo zavřeno s cedulkou technických potíží. Byl zde uveden tel.kontakt, ovšem nikdo telefon celý den nezvedal. Nicméně po delší domluvě nám bylo přislíbeno vrácení peněz dne 7.11.2016. Paní, která to s námi řešila (e-mail reklamace@kouzelnydeda.cz), slíbila, že peníze budeme mít do 30-ti dnů na účtu. 7.12. to bylo 30 dní a peníze nepřišly zpět.
Na e-mail neodpovídají a telefon nezvedají.
Děkuji
Zabloudilová Nikola


Produkt

Celodenní welness balíček v Relaxačně saunovém centru Harfa


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 22:13, před 8 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 19:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.