Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13736Neuznaná 4. reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2016, před 8 lety

Marek Vostal

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 15. 12. 2015 jsem zakoupil na czc.cz GSM Lenovo A2010, LTE, DualSim, černá. Hned po několika dnech se začala objevovat vada, že při telefonickém hovoru se sekl display a hovor nešel zavěsit ani přepnout na handsfree.
Dne 20. 4. 2016 jsem telefon na tuto vadu poprvé reklamoval a reklamace byla uznaná (vyjádření technika: Záruční oprava provedena přehráním nového SW. Provedena oprava produktu, test – OK.)
Dne 22. 7. 2016 - 2. reklamace také uznaná (vyjádření technika: Vada se projevila. Provedena oprava produktu (výměna sluchátka), obnovení továrního nastavení, závada opravena.)
Dne 4. 10. 2016 – 3. reklamace také uznaná (vyjádření technika: Výměna USB konektoru. Testy ok. Obnovení továrního nastavení.)
Dne 25. 11. 2016 jsem reklamoval telefon po 4. a chtěl jsem řešení reklamace vrácením peněz, tak reklamace nebyla uznaná.


Produkt

GSM Lenovo A2010, LTE, DualSim, černá


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2016 17:42, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2016 12:49, před 8 lety

Dobrý den pane Vostal.

Všechny vaše reklamace posuzoval autorizovaný servis a poslední reklamaci se závada během testovaní v továrním nastavení neprojevila. Ze systému vidím, že jste zařízení opět reklamoval , počkáme tedy na vyjádření z autorizovaného servisu. Pokud se vada projeví, vznikne nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Děkuji za pochopení .

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.1.2017 14:28, před 8 lety


Marek Vostal

Hodnocení: