Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 15. 12. 2015 jsem zakoupil na czc.cz GSM Lenovo A2010, LTE, DualSim, černá. Hned po několika dnech se začala objevovat vada, že při telefonickém hovoru se sekl display a hovor nešel zavěsit ani přepnout na handsfree.
Dne 20. 4. 2016 jsem telefon na tuto vadu poprvé reklamoval a reklamace byla uznaná (vyjádření technika: Záruční oprava provedena přehráním nového SW. Provedena oprava produktu, test – OK.)
Dne 22. 7. 2016 - 2. reklamace také uznaná (vyjádření technika: Vada se projevila. Provedena oprava produktu (výměna sluchátka), obnovení továrního nastavení, závada opravena.)
Dne 4. 10. 2016 – 3. reklamace také uznaná (vyjádření technika: Výměna USB konektoru. Testy ok. Obnovení továrního nastavení.)
Dne 25. 11. 2016 jsem reklamoval telefon po 4. a chtěl jsem řešení reklamace vrácením peněz, tak reklamace nebyla uznaná.
GSM Lenovo A2010, LTE, DualSim, černá
Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz,
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Vostal.
Všechny vaše reklamace posuzoval autorizovaný servis a poslední reklamaci se závada během testovaní v továrním nastavení neprojevila. Ze systému vidím, že jste zařízení opět reklamoval , počkáme tedy na vyjádření z autorizovaného servisu. Pokud se vada projeví, vznikne nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Děkuji za pochopení .
Michal Stýblo.
Hodnocení: