Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 11.10. jsem učinila objednávku na serveru Zásilkonoš.cz. Potvrzení objednávky mi přišlo obratem a stejně tak jsem obratem zaplatila. Potvrzení platby mi přišlo dne 18.10. Od té doby čekám na své zboží. Dodací lhůta je podle serveru 10-45 dní, nicméně k dnešnímu dni je to 55 dní od potvrzení platby. Prodejce jsem zkusila kontaktovat dvakrát přes kontaktní formulář na webových stránkách v sekci "Napiště nám", ale na moje dotazy ohledně dodání zboží nikdo nereagoval. Zkusila jsem tedy poslat zprávu přes sociální síť Facebook kde má server stránku. Odpověděli, že překontrolují odeslání zboží od dodavatele a že budu znovu kontaktována. To se ale nestalo. Na další urgenci jak na Facebooku na přes e-mail info@zasilkonos.cz už nereagují. Podle tohoto odkazu http://www.slevajakbrno.cz/recenze-zkusenosti/zasilkonos/ nejsem jediná kdo má takovýto problém.
Objednávala jsem toto zboží http://www.zasilkonos.cz/zimni-rukavice/zimni-rukavice-pacicky-s-postovnym-zdarma/. Dva kusy v černé barvě.
Dodání zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.