Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
loni v létě jsme si osobně u firmy Venta, po předchozí návštěvě prodejce v našem domě, koupili na jeho doporučení krbovou vložku Laudel Compact 700. Po pár měsících používání začal ze spojů vložky silně odpadávat tmel. Doslova celé kusy. Okamžitě jsme kontaktovali prodejce, abychom reklamovali vložku a domluvili se na dalším postupu. Výsledek byl den, že nám doporučil, abychom prý zkrátili dobu vyřízení obrátit se přímo na dovozce. Veškerou internetovou komunikaci mohu doložit. Po průtazích byla vložka odvezena, prý do závodu kde byla vyrobena /Francie/, ovšem doklady, jako rekl. protokol chybí, máme pouze v ruce odvoz a dovoz vložky /geis/ na adresu firmy dodavatele. Po té co byla vložka přivezena jsme zjistili po nějaké době používání, že se vše opakuje, a navíc chybělo i výrobní číslo vložky, což jsme zjistili až po nějakém čase, takže vůbec nevíme, zda to je původní vložka, kterou jsme si zakoupili. Proto jsme se opět obrátili přes email s žádostí o druhou reklamaci a zároveň odstoupení od smlouvy. Dodavatel nechce ani slyšet o nějaké reklamaci, natož odstoupení od smlouvy a PRODEJCE pro jistotu NEKOMUNIKUJE VůBEC. Výrobek nemůžeme použít pro účel vytápění horkovzduchem pro nebezpečí úniku spalin do systému!!!Dokonce nám prodejce vtipně doporučil, abychom případné potíže řešili s pojišťovnou.., "že prý kouř není na závadu". Neskonalá drzost a arogance!
Krbová vložka Laudel compact 700 ref. 6274-54
samozřejmě požadujeme vrátit peníze!
|
Tweet |
Práva z odpovědnosti za vady (reklamace zboží) se uplatňují u prodejce, u kterého byla věc koupena dle § 625 občanského zákoníku.
Prodejce je povinen v 24 měsíční záruční lhůtě zboží do reklamace přijmout a vystavit o tomto písemné potvrzení (reklamační protokol) dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce je pak povinen reklamaci zboží vyřídit do 30 dnů od data uplatnění reklamace dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji celému týmu dTestu za to, že se má člověk kam odvolat a najde pomocnou ruku. Nebýt Vás, tak rozhodně celá věc neskončí tak, že by se prodejce dal tímto způsobem "zlomit" pouze našimi dopisy. Ale proto, že věděli, že nakonec je dohled na plnění zákona, tak nechtěli riskovat případné problémy. Patřičně jsme si to užili, celá kauza /2 reklamace, travala skoro rok/. Už to nechci nikdy zažít a doporučuji každému, ať se ptá prodejce na co nejvíc otázek, jedna z nich která musí zaznít: "Co v případě reklamace budete dělat Vy, pane XY." Jedna z věcí, která nám hodně napoví právě u prodejců v kamenných obchodech. Ještě jednou díky za pomoc :)Jitka