Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
25.10.2016 jsem přišel na pobočku O2 v OC Eden a požadoval nový paušál s TELEFONEM na splátky. Nejdříve jsem musel podepsat smlouvu, pak že prý budeme řešit telefon. Telefon mi nebyl schválen a prodejce O2 mi poradil že si mám zavolat druhý den na firmu co pro O2 dělá půjčky. Tam mi bylo řečeno že jsem v registru, telefon mi nedají,(chápu moje blbost). Tak jsem se druhý den vrátil na O2 prodejnu a slušně žádal o zrušení smlouvy, jelikož je pro mne bez telefonu zbytečná. a teď to přijde.
Prodejce řekl že to nejde a jestli chci, tak ať si podám reklamaci.
Zavolal na reklamační oddělení a předal mi paní. Ta mi řekla že jsou dvě varianty a to: že zaplatím poměrnou část cca 6000,- a tarif mi bude zrušen a nebo nechám rozhodnout reklamační oddělení..
Tak jsem chtěl reklamovat. Předal jsem prodejci telefon s paní a čekal, po deseti minutách mi prodejce řekl že to nejde, nějaký špatný systém že mám přijít druhý den, což jsem nepochopil. Prý je pozdě a už to nikdo nezvedá, je pravda že bylo již 20:00.
Našel jsem si na Webu že jde reklamovat i přes operátora který je do 23:00 tak jsem zvedl telefon a volal.
Dovolal jsem se tedy na infolinku O2 a odvyprávěl celý svůj příběh, operátor řekl že reklamaci zadá. Ještě jsem se ujišťoval jestli je tedy vše zadané a jestli se mi ozvou, řekl že ano.
28.11 jsem volal na infolinku, jelikož se mi nikdo neozval a tady můj udiv pokračoval, operator mi sdělil že reklamace byla zadaná až 8.11 při otázce PROČ, mi nedokázal odpovědět.
Po 4x telefonátech na infolinky jsem to vzdal, jelikož mi všichni říkali ať jsem v klidu a počkám si do 8.12., no tak jsem čekal.
Dnes 13.12.2016 jsem opět volal na infolinku O2 a bylo mi řečeno že se z reklamaci nikdo nedovolal a že reklamace je zamítnuta. Nic méně mi pani operátorka mezi řečí řekla proč jsem to do 14dní nezrušil bez udání důvodu??? Proč mi to nikdo s těch všech lidí v O2 neřekl, to mě nejvíc naštvalo to jednání společnosti O2 Hrůza.
Tak jak to tedy je a co s tím, přitom to není tak složité, nebo ano?? Jan Beran.
R.č. 3602889061 T.Č +420720075750
Stačilo by mi, když zavolá kdokoli s O2 na mé číslo 603850675
a omluví se, řekne že je vše vyřešené. Já to chápu jsme jen lidi.
|
Tweet |
Smlouva uzavřená na poskytování veřejně dostupné služby elektronických komunikací mezi účastníkem, který je koncovým uživatelem, a podnikatelem poskytujícím službu musí obsahovat ustanovení o způsobu uplatnění reklamace vad poskytované služby a reklamace vyúčtování cen za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Za předpokladu, že spotřebitel zaslal prokazatelným způsobem (nejlépe doporučeně s dodejkou) reklamaci vyúčtování plateb se všemi náležitostmi pro náležitou identifikaci případu na reklamační oddělení společnosti v souladu se smlouvou, není povinen reklamaci uplatňovat znovu a lhůta pro vyřízení reklamace již běží ode dne doručení reklamace společnosti. Dle § 570 občanského zákoníku právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde, zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo.
Nevyhoví-li podnikatel poskytující veřejně dostupné služby elektronických komunikací reklamaci podané v souladu s § 64 odst. 7 až 9 zákona o elektronických komunikacích, je účastník, popřípadě uživatel, oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Vypovědět smlouvu uzavřenou na dobu určitou je možné, avšak společnost si může nárokovat úhradu za předčasné ukončení smlouvy. Výše úhrady nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Pokud byla uzavřena smlouva na dobu neurčitou, lze ji vypovědět v souladu s uzavřenými smluvními podmínkami se stanovenou výpovědní dobou.
Byla-li smlouva sjednána distančním způsobem (například prostřednictvím internetu či telefonicky) nebo mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní a to bez udání důvodu. Tato lhůta počne běžet následující den ode dne, kdy spotřebiteli bylo poskytnuto úplné znění smlouvy (buď v listinné, nebo elektronické formě). Pokud však byla smlouva uzavřena na pobočce, nemůže spotřebitel v rámci zákonné úpravy toto právo uplatnit. Smluvní strany by se musely navzájem na takovém řešení dohodnout či sám podnikatel se k této možnosti nad rámec zákona zavázat a stanovit si pro takové zrušení smlouvy vlastní podmínky.
Pěkný den,
vzniklá situace nás samozřejmě mrzí. V případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů je dle všeobecných obchodních podmínek naší společnosti možné a to z předpokladu, že byla smlouva uzavřena na dálku, tedy mimo značkovou prodejnu. Pokud však byla smlouva uzavřena na značkové prodejně, není možné uplatnit odstoupení od smlouvy v rámci 14 denní lhůty. Tuto informaci si můžete ověřit kliknutím na následující odkaz: http://bit.ly/1J5ZzdR ve které vyhledejte stranu 3 a bod 2.12.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, Petře,
to už jsem si ověřoval a máte pravdu, ale proč mi na call centru tvrdila paní "prý vedoucí daného dne" že opravdu je možné odstopit i když jsem sjednával na pobočce(řekla mi opakovaně 4x),to mi není jasné.
Každopádně bych od vás ješte rád věděl, proč když jsem zadával reklamaci 26.11.2016 tak na O2 byla zadaná až 8.11.2016 a vyjádření jsem tedy dostal 2.12.2016 což podle mého názoru je porušení zákona. Nebo snad nemám pravdu??
Děkuji za info.
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Pokud tak společnost neučiní a nevyřídí reklamaci včas, dopouští se správního deliktu, za který jí může být udělena pokuta ve výši až 10 000 000,- Kč.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Pěkný den,
omlouvám se, pokud vám byly tyto informace podány, avšak jak jsem již psal, v případě sjednání služby na značkové prodejně není možné uplatnit odstoupení od smlouvy v rámci 14 denní lhůty.
Co se týká podání reklamace, zde byla opravdu evidována 8. listopadu 2016.
Vámi uvedený hovor z 25. listopadu 2016 kdy jak píše výše jste kontaktoval naší zákaznickou linku okolo 23 hodiny jsem nedohledal. Evidujeme v rámci vašeho telefonního čísla hovory z 26. listopadu a to celkem 4, které byly provedeny ve večerních hodinách. Poprosím tedy o upřesnění, kdy byla dle vás prvotní reklamace nahlášena.
Děkuji.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: