Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kód objednávky: 2015016165
Datum: 3.9.2016
K tomuto datu jsem si u fa SALES 4 PORTAL objednala zboží 5” GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map zdarma.Bohužel do dnešního dne mi nebylo dodáno.Zboží je zaplacené slevovým kuponem http://www.newgo.cz/voucher/250e506ece18b6ab2db6976e4e222948
Fa SALES 4 PORTAL se mnou nekomunikuje.
Objednávka na SALES 4 PORTAL LTD Vážený zákazníku, Vaši objednávku jsme v pořádku přijali. Kód objednávky: 2015016165 Datum: 3.9.2016 Obsah objednávky Kód Položka Mn. Cena za kus Cena 5” GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map zdarma 0037 5” GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map zdarma 1 1 399 Kč 1 399 Kč Zásilka na adresu příjemce 1 99 Kč 99 Kč Platba slevovým voucherem Tornádoslev - nutno zadat v dalším kroku do poznámky číslo voucheru 1 0 Kč 0 Kč CENA CELKEM: 1 498 Kč Zaokrouhlení: 0 Kč Fakturační údaje Jméno: Hana Grausamová Firma: IČ: DIČ: Ulice: Kosmonautů 22/V Kosmonautů 22/V Město: Jindřichův Hradec Okres: PSČ: 37701 Stát: Česká republika Email: Grausamovah@seznam.cz Telefon: 603315852 Poznámka: Číslo voucheru 77299 Ověřovací kód 51-323-166 Platnost voucheru od 01.04.2016 do 31.12.2016 Doručovací údaje Jméno: Hana Grausamová Firma: Ulice: Kosmonautů 22/V Kosmonautů 22/V Město: Jindřichův Hradec Okres: PSČ: 37701 Stát: Česká republika Pokud jste ve vaší objednávce uvedli do poznámky číslo voucheru, bude Vaše objednávka po ověření voucheru přepočítána a bude Vám následně zaslána rekapitulace objednávky s opravenou cenou zboží. Proto vyčkejte na zpracování Vaší objednávky. Zboží odesíláme ve lhůtě 14 pracovních dní od uplatnění voucheru, pokud není na voucheru uvedeno jinak. V této lhůtě Vám bude zboží odesláno. O expedici budete informováni na email. Děkujeme za objednávku. S přátelskými pozdravy, SALES 4 PORTAL LTD tel.: email: info@salesportal.cz
Vrácení peněz!
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.