Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Vyúčtování 12.10nedoplatek 121.20,od 8.10-7.11 splatné 25.10,13.10 nedoplatek 242.40za stejné období splatnost 25.10,8.10-31.10 nedopl.188.-/splatné 25.11.ZAPLACENO mám 13.6-12.9 606.-a od 13.9-12.10 202.-s V.s 1224656773.V prodejně na Chodově mi řekli,že platba 202.-není u nich zaznamenaná.Ty 2 platby mají jiný V.s než na který mi nyní chodí složenky,ten je 1228925884,Variabilní symbol na který jsem peníze posílala byl úplně na 1 složence kterou jsem dostala.
mobilní internet na dobu 3 měsíců 1x 606.- + 1 měsíc 202.-navíc
překontrolovat moje platby s jejich vyúčtováním ,dle mého názoru nedoplatek nemám,
|
Tweet |
V případě, že má spotřebitel potvrzení, že byla platba odeslána, je společnost povinná takovou platbu dohledat.
V případě, že k záměně variabilních symbolů došlo ze strany operátora, není oprávněn účtovat poplatky za upomínky nebo úroky z prodlení.
Pokud došlo k záměně v.s. spotřebitelem, je povinný doplatit částku a předchozí platbu žádat zpět jako bezdůvodné obohacení dle § 451 občanského zákoníku.
Pěkný den,
dle detailní kontroly jsem zjistil, že v tuto chvíli chybí u vyúčtování s variabilním symbolem 1228925884 uhradit částku 121 Kč včetně DPH. Každé vyúčtování vždy disponuje jiným variabilním symbolem, aby bylo možné platbu identifikovat. V případě, že máte potvrzení, že jste vyúčtování s tímto variabilním symbolem hradila celé, doporučím odeslat naskenovaný ústřižek o zaplacení na platby.parovani@telefonica.com .
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
Telefónica Česká republika
D.den,zaplatila jsem 17.7.2013 606.-kč od 13.6 - 13.9. 4.9-jsem si doplatila 1 měsíc navíc se stejným V.s 1224656773 t.j. 202.-kč a 22.11 jsem zaplatila Vámi požadovaných necelých 188.-kč s V.s 1230388442.Dneska 4.12 Vám zaplatím 121.-kč.Internet přestal fungovat 2.11.2013.Takže podle mě jsem Vám zaplatila víc a přeplatek chci vrátit.Zítra požádám sousedku aby vám ty platby naskenovala,když né, tak dojdu s nimi na pobočku.Je mi 70,takže všechno na počítači neovládá.Koubová
Prosíme o vyjádření, zda byl již spor úspěšně vyřešen.
Dobrý den,
z naší strany již ano. Veškeré částky jsou již uhrazeny, přeplatek, ani nedoplatek u nás evidujeme. Služba byla zrušena ke dni 1. 11. 2013 a do tohoto data byla také účtována.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Hodnocení: