Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1375Neoprávněně naúčtovaná platba za mobilní internet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2013, před 11 lety

Miloslava Koubova

Znění stížnosti

Vyúčtování 12.10nedoplatek 121.20,od 8.10-7.11 splatné 25.10,13.10 nedoplatek 242.40za stejné období splatnost 25.10,8.10-31.10 nedopl.188.-/splatné 25.11.ZAPLACENO mám 13.6-12.9 606.-a od 13.9-12.10 202.-s V.s 1224656773.V prodejně na Chodově mi řekli,že platba 202.-není u nich zaznamenaná.Ty 2 platby mají jiný V.s než na který mi nyní chodí složenky,ten je 1228925884,Variabilní symbol na který jsem peníze posílala byl úplně na 1 složence kterou jsem dostala.


Produkt

mobilní internet na dobu 3 měsíců 1x 606.- + 1 měsíc 202.-navíc


Požadované řešení

překontrolovat moje platby s jejich vyúčtováním ,dle mého názoru nedoplatek nemám,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 12:52, před 11 lety

V případě, že má spotřebitel potvrzení, že byla platba odeslána, je společnost povinná takovou platbu dohledat.
V případě, že k záměně variabilních symbolů došlo ze strany operátora, není oprávněn účtovat poplatky za upomínky nebo úroky z prodlení.
Pokud došlo k záměně v.s. spotřebitelem, je povinný doplatit částku a předchozí platbu žádat zpět jako bezdůvodné obohacení dle § 451 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2013 14:58, před 11 lety

Pěkný den,
dle detailní kontroly jsem zjistil, že v tuto chvíli chybí u vyúčtování s variabilním symbolem 1228925884 uhradit částku 121 Kč včetně DPH. Každé vyúčtování vždy disponuje jiným variabilním symbolem, aby bylo možné platbu identifikovat. V případě, že máte potvrzení, že jste vyúčtování s tímto variabilním symbolem hradila celé, doporučím odeslat naskenovaný ústřižek o zaplacení na platby.parovani@telefonica.com .
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
Telefónica Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.12.2013 22:00, před 11 lety


Miloslava Koubova

D.den,zaplatila jsem 17.7.2013 606.-kč od 13.6 - 13.9. 4.9-jsem si doplatila 1 měsíc navíc se stejným V.s 1224656773 t.j. 202.-kč a 22.11 jsem zaplatila Vámi požadovaných necelých 188.-kč s V.s 1230388442.Dneska 4.12 Vám zaplatím 121.-kč.Internet přestal fungovat 2.11.2013.Takže podle mě jsem Vám zaplatila víc a přeplatek chci vrátit.Zítra požádám sousedku aby vám ty platby naskenovala,když né, tak dojdu s nimi na pobočku.Je mi 70,takže všechno na počítači neovládá.Koubová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2014 08:43, před 11 lety

Prosíme o vyjádření, zda byl již spor úspěšně vyřešen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2014 13:20, před 11 lety

Dobrý den,

z naší strany již ano. Veškeré částky jsou již uhrazeny, přeplatek, ani nedoplatek u nás evidujeme. Služba byla zrušena ke dni 1. 11. 2013 a do tohoto data byla také účtována.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.4.2014 09:34, před 11 lety


Miloslava Koubova

Hodnocení: