Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13751Hluk u domu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2016, před 8 lety

Libor Dušek

Znění stížnosti

Dobrý den. Skoro tři roky vlastním bývalý drážní domek. Po celou dobu jsem byl spokojen. Před nedávnem si někdo stěžoval na to, že rozhlas není slyšet. Přijeli pracovníci drah, rozhlas dali nový a natočili ho přímo na můj dům, ne na peron. Došlo i k zesílení zvuku. Chtěl bych vidět toho chytráka, jak by se mu spalo. Před pár lety dráhy měnili lidem v domcích okna za protihlukové. Nás se nikdo ani nezeptal. Nevím, co si mám o tom všem myslet. Ze zříceniny jsem udělal pohledný domek se zahradou. Je to vizitka jak drah, tak i města na mezinárodní trati. Myslím, že by se dalo najít řešení, které by uspokojilo obě strany. Děkuji za odpověď Libor


Požadované řešení

Otočení a zeslabení zvuku rozhlasu, příspěvek nebo uhrada protihlukových oken.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 06:28, před 8 lety

Zákon o ochraně veřejného zdraví (zákon č. 258/2000 Sb.) určuje hygienické limity pro hluk. Ty jsou stanoveny proto, aby hlukem nedocházelo k poškozování či ohrožování zdraví.

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se svým podnětem obrátil přímo na příslušnou krajskou hygienickou stanici (dle místa, kde se nachází zdroj vibrací a hluku). Ochrana před hlukem a vibracemi je předmětem zákona o ochraně veřejného zdraví. Dle výsledku měření by měla být přijata konkrétní opatření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 19:17, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.