Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13756Nedodané zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2016, před 8 lety

Monika Kočí

Znění stížnosti

dne 30.10.2016 jsem si objednala a hned převodem z účtu tentýž den zaplatila masážní přístroj U-Neck v hodnotě 1115kč.Jejikož nabídla platila do 30.10.2016 volala jsem 31.10.2016 na uvedená kontaktní čísla společnosti Nákupvakci s dotazem zda objednávka učiněná poslední den nabídky a odeslané peníze týž den faktickým smluvním závazkem a došlo tak k uzavření smlouvy nebo se bude čekat až se připíšou peníze na Účet. Mladý mužský hlas mě ujištoval, že pokud byla nabídka do 30.10 a peníze budou připsány později, firma se sama ozve bu´d s tím, že peníze vrací nebo výrobek dostanu.Že není problém reklamaci vyřešit.
Druhý den 31.10 mi přišel vooucher, který jsem poslala dle instrukcí a do dnešného dne mi nepřšlo nic, Ani masážní stroj ani peníze. Znovu jsem se snažila kontaktovat společnost Nákupvakci--nezvedají telefony,na chat mi někdo odpověděl po hodině, že mám poslat kod voucheru a číslo účtu.Poslechla jsem a opět bez odezvy. Stále se nic neděje, nemám od společnosti zpětnou vazbu. Kontaktovala jsem znovu společnost cz@500cosmetics.com- tam kde jsem zaslala voucher- bez odezvy.


Produkt

masážní přístroj U -Neck


Požadované řešení

vrátit peníze, které jsem zaplatila.
Žádné slevové kupony či slevy na další nákup nejsem schopna akceptovat. Po této zkušenosti si od nich nic neobjednám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 16:09, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 19:01, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.