Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Konvektomat zakoupen 19.10.2010.V záruce porucha, odesláno k opravě 27.7.2012. Nepřijato. 24.8. 2012 jsem zaslala dopor. dopis p. Haratíkovi, bez odezvy. Ale nebyl mi vrácen.7.1.2013 jsem zaslala email, na který odpověděl s tím, že dosud nic nedostal. Na jeho žádosta jsem zaslala opět konvektomat na jeho adresu dne 1.2.2013.Když se nic nedělo skoro 2 měsíce, zaslala jsem email, se žádostí o zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Na to reagoval emailem, že mi to zaslal./dne 20.3.2013./ Do dnešního dne nemám ani zboží, ani peníze. Na další email nereagoval , ani na dopis mé advokátky. Na soud nemám jako důchodce peníze.
Konvektomat zakoupený na akci .
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že prodejce zaslal výrobek zpět, doporučujeme požadovat potvrzení o odeslání. Pokud nebude prodejce schopen prokázat odeslání, případně i doručení, odpovídá za škodu, kterou způsobil dle § 421 občanského zákoníku.
Společnost EUROBERN s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.