Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nezájem o vyřešení jakýchkoliv dotazu a klamání zákazníků!Prostě řečeno sliby chyby.Vrácené zboží doporučeně a stále žádná SMS ani odpověd na telef.dotazy!Prosím o kladné a brzské vyjádření k spokojenosti všech.děkuji předem!
prosím vrátit peníze!
|
Tweet |
Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.
Prodávající ve svých obchodních podmínkách dále zakotvuje 30 denní záruku na vrácení zboží bez udání důvodu. Jelikož se jedná o právo, které jde nad rámec zákonné úpravy, může si prodávající stanovit zvláštní podmínky. Tyto podmínky jsou uvedeny v čl. 10.7. všeobecných obchodních podmínek společnosti TV CZ s.r.o. Je zde mimo jiné zmíněné, že prodávající zpracuje vrácení platby do 30 dní od doručení vráceného zboží do skladu společnosti. Pokud však spotřebitelka od smlouvy odstoupila v zákonné lhůtě 14 dní, výše uvedená smluvní záruka se neužije.
Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedených lhůtách, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.