Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13766Nevrácení peněz za reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2016, před 8 lety

Zdeněk Hloušek

Znění stížnosti

Dobrý den
Vzhledem k tomu, že došlo z vaší strany k chybě /voucher není pro dvě osoby ale pro jednu/žádáme o vrácení peněz.
na číslo účtu: 153607161/0300 Za kladné vyřízení děkuji Hloušek tel.737227048

Kód voucheru: NAK00003zxzpygmx.

Vážení zákazníci,

děkujeme vám za nákup voucheru na:

6denní Silvestrovský pobyt pro dva v Hotelu Tatranec v Tatranské Lomnici



Rádi bychom se vám tímto emailem omluvili za tiskovou chybu v nabídce, kde byl nesprávně uveden počet osob na slevový voucher



Nabídka se opravila na 6denní Silvestrovský pobyt pro 1 osobu v Hotelu Tatranec v Tatranské Lomnici.


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2016 23:43, před 8 lety

Nabídka na uzavření smlouvy o poskytnutí služby učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Pokud tedy podnikatel nemůže zajistit inzerované plnění, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Kdyby podnikatel slibovanou službu vůbec neměl v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 18:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.