Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Vzhledem k tomu, že došlo z vaší strany k chybě /voucher není pro dvě osoby ale pro jednu/žádáme o vrácení peněz.
na číslo účtu: 153607161/0300 Za kladné vyřízení děkuji Hloušek tel.737227048
Kód voucheru: NAK00003zxzpygmx.
Vážení zákazníci,
děkujeme vám za nákup voucheru na:
6denní Silvestrovský pobyt pro dva v Hotelu Tatranec v Tatranské Lomnici
Rádi bychom se vám tímto emailem omluvili za tiskovou chybu v nabídce, kde byl nesprávně uveden počet osob na slevový voucher
Nabídka se opravila na 6denní Silvestrovský pobyt pro 1 osobu v Hotelu Tatranec v Tatranské Lomnici.
vrátit peníze
|
Tweet |
Nabídka na uzavření smlouvy o poskytnutí služby učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Pokud tedy podnikatel nemůže zajistit inzerované plnění, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.
Kdyby podnikatel slibovanou službu vůbec neměl v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.