Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13767Špatně vyřízená reklamace záložního bateriového zdroje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2016, před 8 lety

Martin Šťastný

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 9. 11. 2016 jsem podal reklamaci záložního bateriového zdroje Fortron EP2000 SP (zakoupeno 23. 4. 2015). Závada se projevovala v naprosté nefunkčnosti celého výrobku, který má správně v případě výpadku napájení okamžitě přepnout na baterii a zajistit nepřerušené napájení připojených spotřebičů, což ovšem výrobek nesplňoval a po přerušení napájení se celý vypnul. Do reklamačního protokolu jsem uvedl, že jako požadovaný způsob řešení reklamace volím vrácení peněz.

Dne 6. 12. byla reklamace vyřízena s tím, že je uznána a jako řešení byla zvolena výměna výrobku za nový. S tímto řešením jsem nesouhlasil, což jsem dal najevo prostřednictvím e-mailu zaslaného na reklamace@czc.cz. Domnívám se, že v případě nutnosti vyměnit celý výrobek (čili nebylo jej možné opravit) se jednalo o podstatné porušení smlouvy a v tomto případě mi vznikl nárok od takové smlouvy odstoupit. Dále jsem uvedl, že předmětná vada se projevila přímo na "elementární funkci" výrobku (zálohovat napájení) a to přesně v okamžiku, kdy měl výrobek plnit svoji funkci a že kdybych věděl, že se bude výrobek takto chovat, rozhodně bych si jej nekoupil (což je opět jedna z možných definic podstatného porušení smlouvy). Všechny výše uvedené argumenty nebyly ze strany CZC uznány a tato společnost dále trvá na tom, že reklamaci vyřídila v pořádku.


Produkt

Fortron EP2000 SP


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2016 17:12, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2016 12:44, před 8 lety

Dobrý den pane Štastný.

Vaše reklamace byla dle našeho názoru vyřízena v souladu s OZ. Nárok na odstoupení od kupní smlouvy nevznikl.

Děkuji za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2016 10:47, před 8 lety


Martin Šťastný

Hezký den,

na svém stanovisku trvám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2017 14:44, před 8 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud by však vadné plnění z kupní smlouvy bylo jejím podstatným porušením, může spotřebitel ihned odstoupit od smlouvy (např. byl-li dodán padělek). O tom, zda v tomto konkrétním případě došlo k podstatnému porušení smlouvy, by musel rozhodnout soud. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3387/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-jeji-podstatne-poruseni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:11, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.