Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#13770Naprosto neprofesionální doprava, nevydání řádného dokladu o platbě a poškození bytu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2016, před 8 lety

Helena Kočová

Znění stížnosti

Zaplatil jsem dopravu velké lednice až do bytu (téměř 500 Kč)
Geis auto bez funkční hydrauliky přivezlo velkou lednici, řidič mne donutil lednici složit bočními dveřmi do rušné ulice, na které jsem stál já a on lednici podával z auta, pak jsme ji nesli po schodech, i když měl rudlík, ale absolutně s ním neuměl zacházet a ani na to neměl sílu. Po rovině mu z rudlíku lednice 2x spadla, musel jsem mu celou cestu pomáhat držet a "řídit" a když došlo na placení (v hotovosti), neměl příjmový doklad. Kdyby na lednici (vestavnou) nečekal truhlář, tak jsem ho i s lednicí vyhodil.
Při odjezdu z bytu rudlíkem vyrobil rýhu na úplně nové zárubni (mám nafocené včetně pána, který to způsobil)


Produkt

takovouto dopravu je absolutní nehoráznost inzerovat a účtovat


Požadované řešení

vrácení částky za dopravné a omluva, vystavení a zaslání řádného příjmového dokladu
nabídka úhrady opravy poškozené zárubně


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2016 13:41, před 8 lety

Pokud prodávající dodává spotřebitelce zboží prostřednictvím třetí osoby, je odpovědný za jednání této osoby. Nebyla-li služba poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka uplatnit reklamaci a žádat přiměřenou slevu.

Byla-li spotřebitelce třetí osobou způsobena škoda, mohla by spotřebitelka žádat náhradu škody, která jí vznikla. Spotřebitelka by v takovém případě musela prokázat, že ji vznikla škoda a že tato škoda byla způsobena osobou, která jednala v zastoupení prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 18:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.