Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pan Rakovec mě podvedl o 5600 korun
slíbil, že udělá webovou stranku behem 7 dnu,
5 týdnů uplynulo a zatim jsou jen vymluvy
penize zpatky odmita dat
tvurce webovych stranek
pozaduji zpatky sve penize
|
Tweet |
Má-li spotřebitel uzavřenou smlouvu, která nebyla ze strany podnikatele dodržena, tj. řádně a včas splněna, může objednatel služby od této smlouvy odstoupit po dání dodatečné přiměřené lhůty k nápravě. S přihlédnutím k délce doby, po kterou podnikatel nekonal, je podmínka přiměřené lhůty k nápravě již dostatečně splněna. Odstoupením se smlouva zruší od samého počátku. Je vhodné však zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na adresu místa podnikání podnikatele. Doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení, a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Aby nedošlo ani u jednoho z účastníků ke vzniku bezdůvodného obohacení, je nutné vypořádat své vzájemné závazky. U smlouvy o dílo má zhotovitel povinnost vrátit peněžní plnění za práce, které nebyly vykonány. Získá-li tedy někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Podnikatel pak má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.