Společnost


Pavel Rakovec

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13774Nedodržení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 17 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2016, před 8 lety

George Tupy

Znění stížnosti

Pan Rakovec mě podvedl o 5600 korun
slíbil, že udělá webovou stranku behem 7 dnu,
5 týdnů uplynulo a zatim jsou jen vymluvy
penize zpatky odmita dat


Produkt

tvurce webovych stranek


Požadované řešení

pozaduji zpatky sve penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2016 07:33, před 8 lety

Má-li spotřebitel uzavřenou smlouvu, která nebyla ze strany podnikatele dodržena, tj. řádně a včas splněna, může objednatel služby od této smlouvy odstoupit po dání dodatečné přiměřené lhůty k nápravě. S přihlédnutím k délce doby, po kterou podnikatel nekonal, je podmínka přiměřené lhůty k nápravě již dostatečně splněna. Odstoupením se smlouva zruší od samého počátku. Je vhodné však zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na adresu místa podnikání podnikatele. Doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení, a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Aby nedošlo ani u jednoho z účastníků ke vzniku bezdůvodného obohacení, je nutné vypořádat své vzájemné závazky. U smlouvy o dílo má zhotovitel povinnost vrátit peněžní plnění za práce, které nebyly vykonány. Získá-li tedy někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Podnikatel pak má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 14:43, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.