Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Platím si 02 Optimal s rychlost 20mbs. Moje rychlost však není vyšší než 1Mbs. Řeším to s různými operátory už déle než měsíc, dokonce sem si nechala poslat nový vdsl modem, který prý můj probém vyřeší. Velký prdlačky, neni rychlejší ani o píď.
A to nemluvím o tom, jak mi modem posílali na 3x a původně dokonce nabízeli zrychlení na 80Mbs, které nakonec po uzavření všeho nezbytného zjistili, že nelze. Tak ani 50 a když sem několikrát zmiňovala že nemám ani 20, bylo mi usilovně vnucováno, že nový modem to spraví.
Už mě nebaví neustálé dohadování, jako klient s dalšími 8 telefonními čísly, platím 02 deset tisíc měsíčně a nejsou schopni mi dodat ani internet, který platím.
O2 Optimal
Chci požadovanou rychlost, kterou platím! Nebudu platit minulý ani nadcházející měsíc a požaduji další 3 měsíce zdarma jako odškodné, protože tohle jednání je do nebevolající!
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
reálná rychlost připojení závisí na více faktorech, obecně ale platí, že při kabelovém připojení garantujeme rychlost odpovídající minimálně 80 % nejnižšího rychlostního profilu daného tarifu a technologie.
U Internetu Optimal jsou rychlostní profily pro stahování u technologie ADSL: 3 584 – 8 192 kb/s, u VDSL: 10 240 – 20 032 kb/s.
Můžete nám, prosím, zaslat přímo číslo přípojky a kontaktní telefonní číslo? Vaši linku prověříme, případně předáme technikům, kteří vás budou kontaktovat.
Petr Mišurec,
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.