Počet nahlášených stížností: | 649 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 1 |
Již v šestém měsíci roku 2016, jsem jakožto zákazník T-mobile reklamoval zakoupený telefon Sony M2, problém byl nabíjení, s tímto problémem jsem telefon opakovaně reklamoval ještě třikrát, na čtvrté reklamaci, která samozřejmě se stejným problém (problém v napájení) byla uznána, stále mi do dnešního dne není Značková Prodejna schopná vrátit peníze, které jsme do telefonu investoval, jedinou informaci kterou jsem získal je, že reklamace byla uznána. Kromě toho konzultant na prodejně převzal všechny protokoly a kupní smlouvu, tudíž nemám žádné podklady o tom že bych si mobil zakupoval, jediné co, tak ve vyúčtování splátky za HW.
Sony Xperia M2
Nejlépe bych požadoval vrácení peněz za újmu a případnou kreditaci, za poškození zákazníka, jelikož jsem nemohl využívat svůj mobilní telefon a platím si paušální službu s internetem, který nevyužívám, jelikož nemám smart phone, ale tlačítkovou Nokii.
|
Tweet |
Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu.
Pokud spotřebitel odstoupil od smlouvy ze zákonného důvodu, je společnost povinna toto respektovat. Neučiní-li tak, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Nebude-li mimosoudní řešení sporů úspěšné, může se spotřebitelka svého práva domáhat soudní cestou.
Pro uplatnění reklamace nepotřebuje spotřebitel nutně doložit účtenku nebo fakturu, zákon tuto povinnost neukládá. Stačí prokázat, že spotřebitel u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí. Toto pravidlo vychází z § 125 zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, který říká, že za důkaz mohou sloužit všechny prostředky, jimiž lze zjistit stav věci.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.