Společnost


Rock Point a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13778Odstoupení od smlouvy při čtvrté uznané vadě na zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2016, před 8 lety

Jan Lazar

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 19.11.2014 jsem v kamenné prodejně HANNAH v OC Futurum v Ostravě zakoupil zimní bundu HANNAH Tenell Antracite/lime green velikosti XXL za 2490,- Kč.

Bundu jsem musel:
- 6.2.2015 reklamovat z důvodu párání švů okolo větrání v podpaží - číslo reklamace 86285, reklamace uznána a řešena opravou. Tato vada bohužel nebyla opravena, ale všiml jsem si této skutečnosti až po podepsání dokladů, takže jsem podal další reklamaci na to, že reklamace 86285 není vyřešena ke spokojenosti, následně chybu opravili jako reklamaci 86649 (Dle vyjádření reklamačního oddělení nelze brát jako reklamaci)
- 19.5.2015 reklamovat z důvodu rozpárané podšívky pod paží levého rukávu. Vyřešeno opravou jako reklamace 88570.
- 24.11.2016 jsem zjistil skutečnost, že se mi rozjel šev v levé vnitřní náprsní kapse, kterou jsem použil snad jen 3x. Vedeno jako reklamace 100532. Vyřešeno opravou.
- 8.12.2016 se mi opět rozjel šev podšívky, tentokrát pod paží levého rukávu. Reklamace 100846.

Poslední reklamace byla také vyřešena opravou 14.12.2016, záměrně jsem do závad uvedl skutečnost, že jde o 4. závadu, že bundu nemohu nosit a že žádám o odstoupení od kupní smlouvy.

Protokol jsem dosud nepodepsal, neb si myslím, že mám na odstoupení od kupní smlouvy právo, jelikož se na bundě vyskytla již 4. odstanitelná vada. Vady mají podobnou povahu, vždy se rozjede nějaký šev, zřejmně špatný materiál nitě...

Jak mám v tuto chvíli postupovat? Prodávající, sice dneska ještě bude kontaktovat reklamační oddělení, ale nemyslím si že se něco změní, údajně jsou to jednoduše odstranitelné vady.

Kdybych bundu využíval celoročně, pochopím, že se opotřebí a bude na ní nějaký problém, ale toto je sezoní zboží, které jsem nosil pouze v zimě, zimní sporty neprovozuji. Ale pokud se bunda neustále někde párá, není to zrovna dobrá vizitka prodejce, navíc jsem vždy v zimě byl nucen chodit v době reklamací v podzimní bundě, jelikož jsem jinou nevlastnil.

Děkuji za jakékoli vyjádření.


Produkt

HANNAH Tenell Anthracite/lime green - XXL


Požadované řešení

Dle opakovaných vad na produktu, které jsou stejného charakteru (párání švů) a počtu reklamací žádám o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení finančních prostředků.

Dle mého je toto sezonní zboží a něco by mělo za uvedenou cenu vydržet. Nejsem sportovec, nelyžuji. Pouze jsem bundu používal jako zimní při chození do práce, školy, a ven.

Děkuji za projednání této záležitosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2016 11:28, před 8 lety

Odstoupit od spotřebitelské kupní smlouvy je možné v případě, pokud nelze vadu na věci odstranit opravou, výměnou součásti nebo dodáním nové věci. Odstoupit od smlouvy je možné také v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci. V praxi se za důvod pro odstoupení od kupní smlouvy pro vyšší počet vad považuje také, pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady (reklamace tedy byla před tím třikrát uznána pro různou vadu). Pokud spotřebitel odstoupil od smlouvy ze zákonného důvodu, je společnost povinna toto respektovat. Neučiní-li tak, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Nebude-li mimosoudní řešení sporů úspěšné, může se spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 18:20, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.