Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží jsem platila předem, nic nepřišlo, prodejce nekomunikuje. Bohužel až pozdě jsem si všimla, že na prodejce je podána hromadná žaloba :(
Kryty na telefon Samsung Galaxy S3 mini
Chtěla bych zaslat objednané zboží, nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Dlužník, kerý svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 517 odst. 1 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas, a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.
Subjekt Sahulka Martin byl o podaných stížnostech informován. Doposud však neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.